Ny AVIS kampanje: 10000 poeng pr. leie

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 02. jan 2018.

  1. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk mail fra SAS 02.01.2019 om "Right now, Travelers’ deals" der bl.a AVIS har kampanje med opptil 10.000 eurobonuspoeng. ( se vedlegg) Jeg leide "C" bil i 12 dager til en ok pris, men har bare fått 5000 eurobonuspoeng. AVIS svarer i mail at det er "D" bil eller større som gir 100000 eurobonuspoeng. Mailen fra SAS har jeg tatt vare på, men linken har endret seg til tilbud som gjelder nå! Noen som har lagret vedlegget som gjaldt for bestillinger som måtte gjøres mellom 2. januar og 14. januar ?
     

    Attached Files:

    • Avis.png
      Avis.png
      File size:
      197 KB
      Visninger:
      35
  2. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ikke utskrift av betingelsene, fordi jeg aldri fant noe godt alternativt selv hos Avis i klasse D+. Synes det var overpriset på OSL de dagene jeg sjekket og endte opp med Hertz. Men jeg mener bestemt å huske at den kampanjen var D ja...
     
  3. 91559226

    91559226 Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Har ingen erfaringer med AVIS fra før, men hoppet på en kampanje for noen uker siden, betalte umiddelbart og sprettet ei øl i glede over at nye EB-poeng var på vei. Ser altså nå at mange må jobbe litt ekstra for å få hentet inn disse bonuspoengene, hater ekstrajobb. Lurer derfor på når skal poengene egentlig komme på konto når leien er forhåndsbetalt? Er det noen dager etter betaling, eller er det etter at leien er gjennomført?

    I mitt tilfelle er altså bilen forhåndsbetalt, non-refundable, leieperioden er første uken i mai. Kanskje det er for tidlig å purre, men det er jo betalt...???

    Noen som vet?
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,793
    Likes mottatt:
    57,178
    Bonuspoeng:
    293
    Du får uansett ikke poeng før leien er gjennomført.
     
    91559226 liker dette
  5. 91559226

    91559226 Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Skjønner, da er det ingen grunn til å plage kundeservice riktig enda.

    Takk for svar:)
     
    holmen liker dette
  6. grill86

    grill86 Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg leide på kampanjen. Er nå 3 uker siden jeg hadde bilen. Ingen poeng enda. Bør jeg purre?
     
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    I det siste halve året har jeg i regelen fått poengene ca 5 virkedager etter fullført leie.
    Vær oppmerksom på at poengene tilbakedateres til leieforholdets startdato, så du kan ha fått dem uten å legge merke til det (fort gjort hvis man stadig har poeng som ryr inn).
    Til og med leieforholdet i USA (22/3) kom tikkende inn 5 virkedager etter avsluttet leieforhold (26/3).

    Slet selv med å få poeng for leieforhold i 1 halvdel i fjor, men fra høsten og frem til nå har det gått på skinner.
     
  8. telly

    telly Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    13
    upload_2019-4-14_18-50-23.png upload_2019-4-14_18-47-15.png Her er utklipp fra nettsiden 5. januar 2019. Jeg leverte en kopi av dette til de bak skranken, men de ante ikke hva de skulle gjøre så jeg er spent på om det kommer noen poeng.
     
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du har laget reservasjonen på www.avis.world.com/eurobonus, og du har ditt sas nummer på kontoent du har booket under, så skal de bak skranken ikke trenge å gjøre noen verdens ting.
    Jeg brukte denne for bookingen vi hadde i Florida, og poengene kom inn som de skulle.

    Jeg kan ikke si det med sikkerhet, men jeg lurer på om problemene med poengene kan ha noe med hvor din profil er registrert og hvor du bestiller. Har man f.eks opprettet profil på avis.com og bestiller på avis.no...

    Det er det imidlertid lite de bak skranken kan gjøre med.
     
  10. firsetttt

    firsetttt Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Last edited: 19. okt 2022
  11. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,100
    Likes mottatt:
    7,783
    Bonuspoeng:
    183
  12. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,730
    Likes mottatt:
    7,655
    Bonuspoeng:
    183
    Bra tilbud! Synd at både bilene og servicen ofte er dårlig.

    Jeg har, som president's club, helt gitt opp Avis til fordel for Hertz.
     

Del denne siden