Ny AVIS kampanje: 10000 poeng pr. leie

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 02. jan 2018.

1. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,155
    Bonuspoeng:
    183
    Det står «within» så da er det vel 24t før det klokkeslettet du har bestilt bilen?

2. Claus

Claus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    356
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg ble lurt av teksten som sier at jeg kan avbestille når som helst før hentetidspunktet.:confused: Jeg ser nå at gjør jeg det mindre enn 24 timer før, eller ikke avbestiller i det hele tatt, påløper det gebyr.

TravelManBiz liker dette
  3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Det betyr nok at du må avbestille innen 24 timer før og om du ikke har hentet bilen før det har gått 24 timer etter leien blir du belastet gebyr og bookingen faller bort.

Mao om du spekulerer i å booke den to dager før du skal hente den ut går du på en smell :)

Claus liker dette
  4. Pyro

Pyro Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
  5. lokke

lokke Medlem

Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    33
    Ja, jeg hørte med Avis på telefon for å være sikker, og de bekreftet at så lenge man har en dag i mellom så vil det telle som en ny leie og dermed gi ny bonus.

6. Claus

Claus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    356
    Bonuspoeng:
    63
    Pyro liker dette
  7. Radio

Radio Medlem

Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Bor i Torrevieja om vinteren, og sjekket prisen hos Avis for 6 dager, der jeg henter bilen på flyplassen i Alicante som blir nærmest. (pay now: 104 .99 EUR) Har SAS Amex platinum med egenandel forsikring. Har ikke erfaring med Avis fra før av da jeg har hertz president's circle medlemskap, og leier oftest der. Hva kan jeg regne med i pristillegg hos Avis utover 104.99 Euro? ( tenker ikke da på gps, ekstrasjåfør etc, men kostnader med "små skrift" )

8. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,367
    Bonuspoeng:
    183
    Sparer jo penger på å samle poeng. Ei leige klasse C koster 4400 frå 6 til 17 juli på MXP. deler opp i to, frå 6 til 11 og 11 til 17 kjem eg på under 4. Litt kjipt at fruen berre har preferred... skal sjå om me kan dele den i tre!(dvs at eg tek to leiger og fruen ein)

9. polarexpressen

polarexpressen Medlem

Likes mottatt:
    208
    Bonuspoeng:
    43
    Flyplassen i Alicante er såkalt "premium location", så det tilkommer en avgift på ca €20. Ellers ingen ekstra avgifter så lenge du takker nei til det de måtte tilby.

Radio liker dette
  10. artman

artman Medlem

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    For å utnytte denne kampanjen vurderer jeg å leie en bil "for gøy" over en helg for ca 1000 kr - 3 dager(bruke bilen minimalt). Hva mener folk, er det verdt det for 10 000 bonuspoeng? Eller er det helt fjernt å gjøre noe slikt?

11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,558
    Bonuspoeng:
    293
    Du spør i feil forum.. Her er de fleste enige i at det er helt innafor, og ikke fjernt i det hele tatt!
    Hva slags bil får du for 1000 kr?

Stuttfeiten liker dette
  12. artman

artman Medlem

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Klasse C bil - Ford Focus eller tilsvarende.

Hensikten er uansett ikke å kjøre denne bilen utenom til/fra hjem og utleiested. Kun "investere" ca 1100 kr for 10 000 poeng....

Har jo bil fra før! :)

holmen and LN-FHU like this.
  13. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,367
    Bonuspoeng:
    183
    Det bør gå greit om eg leier i tre dager, fruen i tre dager og eg avslutter med tre dager? Får håpe på familiekonto på SAS! Det var vel hausten 2017, så det begynner å nærme seg!

14. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,331
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har leid for ei helg, men har avtalt med Avis at de kun registrerer bilen ut fredag og inn igjen mandag sånn at jeg får tre dager.... Greit for 945 kroner synes jeg ;)
    Vurderer et par- tre stykker til ;)

Are, RoadKing and Xflipper like this.
  15. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,183
    Bonuspoeng:
    113
    Når en leser i den andre tråden om alle som ikke for poeng på avis kampanje blir en jo litt skeptisk :(

RoadKing liker dette
  16. Palg82

Palg82 Medlem

Likes mottatt:
    273
    Bonuspoeng:
    63
    Booket en leie i US som starter innenfor (19.des 2018), men ender utenfor perioden( 2.jan 2019). Burde gå det?

2. Only valid for reservations taking place between 2nd January 2018 – 15th January 2018 and rentals taking place before 31st December, 2018

17. WilliamGjersvik

WilliamGjersvik Medlem

Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg får ikke til å bruke linken i kampanjen da jeg må velge at jeg er 19 år slik at jeg ikke ender opp med en bil jeg ikke kan kjøre.

Forstår det slik at bestilling via vanlig site og linking av EBB nr ikke er tellende under denne kampanjen? https://www.avis.com/en/reservation#/

Noen råd dere har evt, bestille bil i samme klasse som jeg får opp på den vanlige siten og betale ung sjåfør tillegget på flyplassen?

18. andersand

andersand Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    har 2 bookinger i US nå, en neste uke, så om 3 uker, begge er på 1 uke... men man taper jo som folk sier endel kontra vanlig presidents club.. så hmmm

19. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,183
    Bonuspoeng:
    113
    Taper? Er leien dyrere?

20. Gnilre

Gnilre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,496
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har bestilt en type E (Ford Fusion) fra SFO i to uker til 3220 kr med denne kampanjen. Jeg sjekket finn.no og billigste der er 3891 kr for samme bil. En annen fordel med Avis er at du får to sjåfører uten tillegg i prisen hvis du er Eurobonuskunde. Jeg synes jeg har gjort en kjempedeal :)

Xflipper liker dette

Del denne siden