Ny AVIS kampanje: 10000 poeng pr. leie

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 02. jan 2018.

  1. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

    Hvor har du funnet informasjonen om at Eurobonusmedlemmer får gratis ekstra sjåfør? Det skulle jeg visst før :)
     
  2. polarexpressen

    polarexpressen Medlem

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    33
    Thomas123 liker dette
  3. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    I California får du uansett gratis ekstra sjåfør. I New York og Nevada er det tak på hvor mye de kan kreve, i de andre statene er det "fritt frem".
     
  4. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    335
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Det er i utgangspunktet ikke noe problem å sende mail, men det avhenger litt av hva det gjelder. Send meg en PM med hvilken stasjon/avdeling du ønsker kontakt med, så kan jeg se om det er noe jeg kan bistå med.
     
  5. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    335
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Det kommer nok litt an på hvilke betingelser den er booket under. I utgangspunktet tror jeg at så lenge reservasjonen din er innenfor kampanjeperioden og bookingdato ikke endres, så vil det kunne la seg gjøre. I disse tilfellene er det bookingdato, leieperiode og bookingkanal som avgjør om du får poeng.

    Jeg ville gjort endringen min via reservasjonskontoret, slik at de kan bekrefte for deg at de ikke endrer på noen av de parameterene. Gjør du det selv eller på stasjon, tør jeg ikke garantere for at det blir riktig.
     
  6. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Da var 10k poeng i boks ikke mer en 4 dager etter innlevering. Imponerende :D
     
  7. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk akkurat beskjed om at kontoret som jeg bestilte på var nedlagt og at bookingen ble flyttet til et annet. Håper det ikke roter til bestillingsdato eller noe sånt.
     
  8. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    335
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Var dette i Norge?
     
  9. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    696
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg avsluttet min leie for 10 dager siden. Ingen poeng så langt. Jeg kontaktet AVIS og fikk det vanlige svaret "Det tar 6-8 uker før poengene kommer". Dette er jo bare tull og betyr at ikke poengene kommer hvis jeg ikke kontakter de igjen om 8 uker!
     
    Xflipper liker dette
  10. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Benyttet meg av tilbudet som EBG medlem, og leide "C" bil på El Altet (Alicante) flyplass fra fredag morgen til tirsdag ettermiddag 4,5 dager) for 693 kroner. AVIS -70,52 EUR -693,27kr) brukte Sas Amex kortet. De var forresten veldig ivrig på og selge inn forsikringer!. Nå gjenstår det og se om 10000 eurobonus poeng dukker opp på kontoen snart. Bestilte 3 korttidsleier ( 3 dager og mere) til, mens tilbudet var, så totalt skal de bli 40000 eurobonus poeng :)
     
  11. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Mine første poeng har ankommet. Fikk 1500 extrapoeng for tre dager leie :mad: ... argh...
     
  12. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Der fikk jeg 10000 poeng inn på konto etter leien i Washington DC forrige uke. Venter forøvrig på 2x10000 poeng for 22000 poeng-kampanjen i fjor, så jeg var litt usikker på hvilken kampanje jeg fikk for nå, men siden overføringen er datert 23. januar, som er datoen jeg hentet ut bilen på IAD, går jeg ut fra at det er for den leien.
     
    Xflipper liker dette
  13. KennethE

    KennethE Nytt Medlem

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    119
    Bonuspoeng:
    33
    Kan rapportere om 10 000 poeng godtskrevet fire dager etter endt leie. Ikke verst for knappe 580 kroner :)
     
    RoadKing and Claus like this.
  14. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Har to leier, avsluttet 21. og 28., foreløpig ingenting, men ikke utålmodig enda.
     
  15. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk også mine 10 000 poeng fra leie i Seattle. Leiebil levert 23 jan
     
  16. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113

    Og der var de inne. God butikk med helgeleie til 1200kr og 10 000.

    20 000 så langt og har 4-5 leier til før sommeren.

    Jeg fikk dog ikke mine 1000 ekstra ved bruke Saga MC. Jeg får forske litt om jeg har oversett et vilkår.
     
  17. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Correct me if I’m wrong, men får du ikke de bare ved å bruke linken fra DNBs nettsider?
     
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Tror man skal få det hvis man bare betaler med Saga MC?
     
  19. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Vilkåret er betale med Saga og bruke Eurobonus AWD, så det burde være innafor. Har sendt epost og venter på svar :)
     
    Upsaker and holmen like this.
  20. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    10000 poeng på konto 2 uker etter innlevering av leiebil.
     

Del denne siden