2023-10-05 Er du i transit og har en viktig samtale? Trenger du et privat møterom? Eller er du bare på utkikk etter nye omgivelser for et kort møte? Fra og med oktober kan EuroBonus Diamond-medlemmer benytte seg av et gratis møterom for to personer i opptil en time, inkludert kaffe eller te. Møterommet kan kun bestilles ved personlig oppmøte på hotellet gjennom møte- og eventverten. Dette er en prøveperiode, og det eksklusive tilbudet gjelder mellom 1. oktober og 31. desember 2023 på deltakende hoteller på Oslo Gardemoen og Stockholm Arlanda. Hoteller i Sverige: Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm-Arlanda Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda lufthavn Hoteller i Norge: Radisson Hotel & Conference Centre Oslo lufthavn Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardemoen Link: https://www.sas.no/eurobonus/home/?...2mGh-8Y9iMuU9epK9tElztf_2hNA3k5CryYTx_Q6y7ofQ Litt usikker på om dette er så etterspurt? Hva tenker dere.
Ja, men hadde vært mer praktisk med flere tlf/VC rom i loungen. Men sist jeg landet på DUS måtte jeg innom business center for å ta en call før jeg dro videre, så helt ubrukelig er ikke konseptet, men tror nok går samme vei som city-lounge.
Det der blir for dumt.. Diamant fordel? Meld deg inn i Radisson Rewards, så får du dette uten å være Diamant. LOL.. Kjører akkurat samme kampanje nå.
Flere toaletter hadde vært mye bedre, og hadde man hatt noen avlukker der man uten å bli forstyrret kunne tatt seg et par timer på øyet hadde det vært helt supert.
Finnair har et eget område i loungen for sine toppstatuskunder. SAS kunne feks gjort det samme med de små arbeidsrommene i loungene på OSL/CPH/ARN/GOT. Det hadde vært nyttigere enn møterom på hotellene.
Helt enig, men jeg ser dessverre ikke for meg at folk ville ha respektert dette. Tror det måtte ha vært et fysisk skille slik som i gullstua der man måtte ha scannet BP for å komme inn.