God morgen fra gullstua på hovedflyplassen. I dag går turen til Berlin, via Stockholm, og siden noen andre stod for transporten hit har vi alt for god tid. Men ikke helt forgjeves, jeg fikk endelig tatt en titt på T2 og det ser lekkert ut. Status på den nye tax free-sjappa er omtrent sånn:
God lørdag! Treningsøkt, bytur og sosialt samvær er planen denne lørdagen. Man skal ikke kimse av en god hjemmehelg! Kanskje en booking eller to i løpet av dagen ... Togbilletter mellom Seattle og Vancouver må blant annet på plass. Ny episode av "Monsen på villspor" i kveld. Artig serie.
God formiddag fra Trondheim Frokost er fortært, far har kaffe, mor sover og kidsa følger intenst med på Thunderbirds Straks avreise til Leos Lekeland hvor kidsa får slitt seg litt ut. Ha en strålende lørdag
God morgen fra Kristiansand. I dag er dagen for å bestille div korte overnattinger i Washington, Rekjavik, Hong Kong og Tokyo etter nervøse rykninger i bookingfingeren tidligere i høst. Men først frokost. Ha en fin dag, med eller uten kredittkort
God morgon frå Stansted. Då har eg fått testa RyanAir si rute frå Gardermoen. 20 min passkø er meir enn eg har vore vand med her.. Tottenham - West Ham i ettermiddag, Come on you Irons! Ha ein fin dag!
G'moorgen! Her er vi i gang med dagens andre kaffekopp og dagens andre fotballkamp. I tillegg må man ha kontroll på de som jeg jobber ned (eller mot..).. So far so good. 350 mill på Powerball i dag. Har ryddet plass hos Wells Fargo så det er bare for riktige kuler å trille på plass. Sol og fint (er lei av å skrive dette). Vinden er iferd med å dreie så da blir det nok snart røyklukt igjen. 31:45 til Thanksgivingferie ....
Nå er veistandarden i området generelt av bedre standard enn du er vant til fra Nord-Norge, så jeg ville ikke bekymret meg for mye om dette. Men hold maksimal avstand til Belgia. De er Europas grekere i trafikken. Fråden står rundt munnen på dem så fort de setter seg i en bil.
Tidlig morgen er, er noen timer etter norsk tid. Sjekker ut litt hjemlig sport, snart en tur i trimrommet, så tenkte jeg på om jeg skulle prøve å knote med et slags reisebrev fra en av mine turer......vi får se.