Når jeg nå skulle hjelpe noen med billetter til DY, så måtte jeg motvillig gå inn på norwegian sine sider og sette meg litt inn i bagasje regler, billett regler osv. Det er FAEN ikke noe rart at SAS taper mot DY, jeg brukte bare minutter for å finne alle svar og lære alt jeg trengte å vite om dy og deres regler. Helt fantastisk enkelt!
Norwegian er bra på enkle løsninger, og vinner helt klart på dette. De er også flinkere til å "lure folk", blant annet til å tro de er så super billig i longhaul. F.eks En kollega vil en uke til BKK. Han ville ikke fly eco og kunne tenke seg å fly premium hos NAS. Da prisen var det samme som Qatar i C så kom for NAS ned på lista
Fra kvartalsrapporten til SAS i dag (edited): Først nå forsto jeg at de nye sidene kun var lansert for Norden og flysas.com har gammel versjon.
ok, jeg ser den @Fredrik81. dette var billetter til Billund og legoland, og skulle de tatt SAS så måtte de bruke lengre tid, i en F50 og betale dobbelt så mye... selv om de booket med bag og sete på DY.... sorry SAS....
Høres ut som en bra deal det. NAS er ikke alltid dyrt, men ikke så billig heller alltid PS det ble rødnese på oss i høstferien da SAS fucket opp bonus billettene våres til MIA. Da gikk SAS også glipp av 26 000kr som to av oss skulle bruke i pluss.
Andre enn meg som ikke får logget inn på sas.no etter oppdatering til iOS 11? Har prøvd Safari, Chrome og Opera Coast.
Hvis det er slik at du taster inn brukernavn og passord og trykker logg inn og ingenting annet skjer enn at logg inn knappen blir grå, så er ikke du den eneste nei.
gi meg styrke... til å bruke sas-chatten. Ingen indikasjon på plass i køen eller ventetid. Hadde vært så fint om de hadde epost/kontaktskjema, så kunne jeg ha sendt de en skriftlig henvendelse (relatert til Eurobonus), de kunne se på den i ro og mak og svare meg når de har tid.
Det er forøvrig akkurat samme problem med Safari på OSX High Sierra. Virker som Apple har gjort noe SAS ikke har tatt høyde for ..
Litt "breaking news" på fredagskvelden: Kom over denne - beta av forbedret nettside: https://uat3.flysas.com/no-no/ Virker betydelig raskere sånn umiddelbart, spør du meg
Viser både bookingklasse og korrekt informasjon om at vanlige plus-billetter er refunderbare. Tommel opp!
Jeg vet ikke om det går an å bestille tur på denne siden, men det kan være lønnsomt. Søkte kjapt på en tur til AMS: Beta-side: sas.no: