Ny hjemmeside? Litt problemer (Nye sas.no - samletråd)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TElg78, 15. mars 2017.

  1. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Det fungerer på den svenske siden - beta.sas.se.
     
  2. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Ser ut som SAS har gjort litt forbedringer i dag. Litt designendringer som virkelig ser ut til å ha fått fart på ting :)
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,568
    Bonuspoeng:
    293
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    Har lyst til å gi SAS kred. Etter den siste oppgraderingen oppleves siten mye mer responsiv og rask. Veldig bra!
     
    Blaa liker dette
  5. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Ok, så er det kanskje ikke så lett å drive nettsider med avanserte bookingsystemer. Man skulle jo tro at det er litt lettere å drive en blogg (https://scandinaviantraveler.com).

    Sjekk datoen artikkelen ble (skulle blitt?) publisert :)
     

    Attached Files:

    Bernd and DanH like this.
  6. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Tror vi den ruten kan bookes med CT?
     
    holmen liker dette
  7. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Det var i alle fall rimelig dyrt på kronebilletter. Fra 13.000 og oppover i Go. Eventuelt rundt 60.000 i C :)
     
  8. TigerTravel

    TigerTravel Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Er enig i at de nye sidene både ser bedre ut og oppleves raskere og mer responsive.
     
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,568
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vet ikke om jeg er et spesielt tilfelle, men jeg får feilmeldinger uansett hva jeg gjør på sas.no.

    Nå gjelder det min reise til MIA i morgen, bestilt med poeng.
    - Jeg har mast mye om denne turen allerede, da jeg har brukt mye tid på å få sas til å innse at min kone ble trukket alt for mye poeng for sin bestilling. Det ordnet seg, til slutt. Etter at jeg tok saken i egne hender og bestilte hele reisen på nytt.

    Men, nå gjelder det alt som skal/kan gjøres på nett før man reiser:
    - Jeg prøvde flere ganger å legge inn APIS (eller hva det nå heter) og adresse til første natt i USA, da det kreves at man legger inn før avreise. Hver gang får jeg feilmelding. I går gikk det til slutt, da jeg ble videresendt til classic.sas.no.
    - Nå gikk jeg inn for å skrive ut boardingkort, da jeg fikk beskjed om at dette ikke var mulig å få i app. Da kommer det som vanlig opp en rød linje på toppen av siden: "Vi kan ikke gi deg noe informasjon om poeng brukt på denne turen". Nei vel? Jeg har ikke egentlig spurt om det heller, men feilmelding må jeg få.
    - Så går jeg til feltet "Boardingkort", hvor jeg blir bedt om å skrive inn mailadressen min. Ny rød linje: "Vi kan ikke gi deg boardingkort, henvend deg i skranken på flyplassen".

    Dersom det er sånn at man må i skranken uansett om man skal til USA, da burde det være beskjeden som kommer opp, og ikke en tilsynelatende mulighet til å sjekke inn, få boardingkort osv.

    Er det bare jeg som får disse meldingene?
     
  10. Maverick23

    Maverick23 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    740
    Bonuspoeng:
    93
    Tror du må innom skranken, slik var det i alle fall da jeg fløy til Miami i sommer.
     
    kaijoar liker dette
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,568
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror også det, har vært sånn hver gang jeg reiser til USA.

    Men, da burde nettsiden gi beskjed om det, ikke la meg tro at jeg kan gjøre alt dette på nettsiden, for så å gi meg feilmeldinger som er vanskelig å forstå.

    Men, jeg er klar for tur i morgen, og har ikke tenkt til å la dette ødelegge stemningen :rolleyes:
     
  12. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    @Scandipendler har gått over til Norwegian, så SAS trengte en ny syndebukk, uheldigvis falt valget på deg :eek::rolleyes:
     
    Are, DanH, SAJblue and 4 others like this.
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,568
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg var inne på tanken om at det var tilfelle ja..
    Men Norwegian er ikke fristende for mitt reisemønster, så jeg får bite tenna sammen og leve med SAS en stund til. :p
     
    Kristian and RoadKing like this.
  14. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    "Tilsynet for universell utforming av IKT"...

    Mye rart vi bruker penger på her i landet, sannelig ikke rart at skatter og avgifter bare øker i det uendelige.
     
    Eddie47, Edin and Chrisbgg like this.
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Vi må huske på at også de som har master i eksperimentelle utrykk i dans og flerkulturell fingermaling må ha noe å gjøre etter 11 år på Blindern og 970k i studielån...
     
    Kristian, RoadKing and Travellingalf like this.
  17. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke mye live i chatten nå lenger. Nå er livechat forbedret til email, i lengden så blir det nok forbedret til snailmail.
    Meanwhile, så går alle andre bort fra slike alternativer. jaja.
    upload_2017-12-15_11-57-59.png
     
    Eddie47 liker dette
  18. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Dette gikk jo så fint en stund, men er det bare jeg som sliter med å endre prefiks på bookingene mine nå?

    Screen Shot 2018-01-11 at 22.43.54.png
     
  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har også hatt det samme problemet noen ganger i det siste. Har faktisk endt med at jeg først fikk registrert EB ved innsjekk på flyplassen. Dette gjelder da bookinger gjort av jobbens reisebyrå der de har glemt (?) å legge inn EB-nummer i bestillingen.
     
  20. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,727
    Bonuspoeng:
    293
    upload_2018-7-29_9-24-15.png

    Skulle i går legge inn informasjon på sas.no for neste USA tur
    Har andre opplevd dette?
    Sendte en mail til diamantmailen .... ikke sikkert jeg får svar før jeg reiser ..
    Da fikser de det vel på flyplassen?
     

Del denne siden