Ser ut som SAS har gjort litt forbedringer i dag. Litt designendringer som virkelig ser ut til å ha fått fart på ting
Var ikke mye fart her i gården. Og dette er de fantastiske Diamant-fordelene: https://www.sas.no/eurobonus/om-eurobonus/medlemsnivaer/diamant
Har lyst til å gi SAS kred. Etter den siste oppgraderingen oppleves siten mye mer responsiv og rask. Veldig bra!
Ok, så er det kanskje ikke så lett å drive nettsider med avanserte bookingsystemer. Man skulle jo tro at det er litt lettere å drive en blogg (https://scandinaviantraveler.com). Sjekk datoen artikkelen ble (skulle blitt?) publisert
Det var i alle fall rimelig dyrt på kronebilletter. Fra 13.000 og oppover i Go. Eventuelt rundt 60.000 i C
Jeg vet ikke om jeg er et spesielt tilfelle, men jeg får feilmeldinger uansett hva jeg gjør på sas.no. Nå gjelder det min reise til MIA i morgen, bestilt med poeng. - Jeg har mast mye om denne turen allerede, da jeg har brukt mye tid på å få sas til å innse at min kone ble trukket alt for mye poeng for sin bestilling. Det ordnet seg, til slutt. Etter at jeg tok saken i egne hender og bestilte hele reisen på nytt. Men, nå gjelder det alt som skal/kan gjøres på nett før man reiser: - Jeg prøvde flere ganger å legge inn APIS (eller hva det nå heter) og adresse til første natt i USA, da det kreves at man legger inn før avreise. Hver gang får jeg feilmelding. I går gikk det til slutt, da jeg ble videresendt til classic.sas.no. - Nå gikk jeg inn for å skrive ut boardingkort, da jeg fikk beskjed om at dette ikke var mulig å få i app. Da kommer det som vanlig opp en rød linje på toppen av siden: "Vi kan ikke gi deg noe informasjon om poeng brukt på denne turen". Nei vel? Jeg har ikke egentlig spurt om det heller, men feilmelding må jeg få. - Så går jeg til feltet "Boardingkort", hvor jeg blir bedt om å skrive inn mailadressen min. Ny rød linje: "Vi kan ikke gi deg boardingkort, henvend deg i skranken på flyplassen". Dersom det er sånn at man må i skranken uansett om man skal til USA, da burde det være beskjeden som kommer opp, og ikke en tilsynelatende mulighet til å sjekke inn, få boardingkort osv. Er det bare jeg som får disse meldingene?
Jeg tror også det, har vært sånn hver gang jeg reiser til USA. Men, da burde nettsiden gi beskjed om det, ikke la meg tro at jeg kan gjøre alt dette på nettsiden, for så å gi meg feilmeldinger som er vanskelig å forstå. Men, jeg er klar for tur i morgen, og har ikke tenkt til å la dette ødelegge stemningen
@Scandipendler har gått over til Norwegian, så SAS trengte en ny syndebukk, uheldigvis falt valget på deg
Jeg var inne på tanken om at det var tilfelle ja.. Men Norwegian er ikke fristende for mitt reisemønster, så jeg får bite tenna sammen og leve med SAS en stund til.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/sas/sas-nettside-faar-stryk/a/24198962/ Ikke bare vi som reagerer... C
"Tilsynet for universell utforming av IKT"... Mye rart vi bruker penger på her i landet, sannelig ikke rart at skatter og avgifter bare øker i det uendelige.
Vi må huske på at også de som har master i eksperimentelle utrykk i dans og flerkulturell fingermaling må ha noe å gjøre etter 11 år på Blindern og 970k i studielån...
Ikke mye live i chatten nå lenger. Nå er livechat forbedret til email, i lengden så blir det nok forbedret til snailmail. Meanwhile, så går alle andre bort fra slike alternativer. jaja.
Dette gikk jo så fint en stund, men er det bare jeg som sliter med å endre prefiks på bookingene mine nå?
Jeg har også hatt det samme problemet noen ganger i det siste. Har faktisk endt med at jeg først fikk registrert EB ved innsjekk på flyplassen. Dette gjelder da bookinger gjort av jobbens reisebyrå der de har glemt (?) å legge inn EB-nummer i bestillingen.
Skulle i går legge inn informasjon på sas.no for neste USA tur Har andre opplevd dette? Sendte en mail til diamantmailen .... ikke sikkert jeg får svar før jeg reiser .. Da fikser de det vel på flyplassen?