1. Jeg er innlogget, går til My Bookings, og velger en reise. Deretter klikker jeg på "Upgrade Your Ticket". Da kommer jeg til en side med info om hvordan dette fungerer. Nederst på siden kan jeg fylle inn navn og referansenummer for å finne en booking jeg evt kan oppgradere. Skal det være sånn? Jeg sto da nettopp midt inne i denne bookingen og valgte "Upgrade My Ticket". OK, jeg finner referansenummer og søker opp bestillingen. Hva skjer så? Jo, jeg blir bedt om å logge inn på min Eurobonus-konto for å by. Er dette seriøst ment? 2. Jeg skal etterregistrere noen manglende poeng. Når jeg trykker submit, blir jeg sendt til et innloggingsbilde hvor jeg kan skrive inn brukernavn og passord. Er dette SAS-språk for "etterregistreringen var vellykket"?
Noen forslag til hva jeg gjør feil her? Er det noe annen måte å etterregistrere poeng på? Dette fungerer tilsynelatende ikke. Må si den hjemmesiden til SAS er noe av det verste jeg har vært borti. Har forsøkt "i hele dag" å reservere seter på et par bestillinger, men det er rett og slett umulig.
Jeg har selv ikke brukt online etterregistrering på en god stund, så jeg er usikker på hva som skjer med deg. Men, ett alternativ er å sende kravet til [email protected] men da må du smøre deg med tålmodighet...
Jeg har også hatt problemer med sas.no i dag. Fikk til slutt logget på, men kunne bl.a. ikke søke på etter Star Alliance awardseter.
Det er ikke bare deg, påloggingen bare henger i evig lasting. Note til juniorutviklerne hos SAS, kan dere trykke på restart litt brennnfort? Edit, et minutt senere hørte de mine bønner.
Jeg booket en flybillett i stad, fikk beskjed om at bookingen ikke gikk gjennom, men fikk mail om at bookingen var fullført likevel, med bookingreferanse og alt. Får ikke valgt seter, men det er lenge til oktober.
Fikk ikke booket en ungdomsbillett tidligere i dag. Kom til valg av seter, men når jeg gikk videre kom det bare en error og ble sendt tilbake til forsiden. Under "Mine bestillinger" lå en midlertidig booking, men den forsvant etter en liten stund. Løste det ved å bestille over telefon. Var bare ett minutt med ventetid der, så ikke et stort problem egentlig.
Jeg har ventet nesten hele uka på å få utsted en infant billett, har vært noe styr med systemer. I går fikk jeg ikke boardingpass på mobilen så måtte få det skrevet ut på papir
Og jeg før beskjed om «En prosess gikk galt. Prøv igjen senere» Har ikke giddet å prøve i dag, da jeg brukte opp ukas tålmodighetskvote på sas.no i går.