Får denne meldingen både i appen og på sas.no ved innsjekk, siste av 3 legs: "Check-in not possible for this flight" Er dette vanlig; hva kan være årsaken?
Det har det vært lenge... Fikk forøvrig sjekket inn på flyplassen uten problemer, og etter det kunne jeg hente boardingpass i appen også.
Hadde samme problem på returflight på siste 2 bonus-billetter. Ingen problem på flyplassen, men kanskje en eller annen systemglitch ?
De sa at det ville ta et døgn. Men etter ca. en time fikk jeg epost med ny reiseplan der det var rettet. Jeg sjekket appen, og det var rettet der også.
Det er vanskelig å vite hvor poengene kommer fra om dagen.. Jeg har nå fått 1066 poeng fra "EuroBonus +Deal" Noen som vet hva det kan være?
Jeg hadde samme tekst i min oversikt, men da det gjaldt et kjøp via SAS Online Shopping-portalen. Poeng korrekt, men feil tekst
OK, jeg fikk en mail fra SAS online shopping nå, så det stemmer. Men jeg vet ikke hva jeg har kjøpt via SAS online shopping, så det hjelper meg egentlig ikke så mye..
Jeg har også fået 1066 point, men det passer rigtig godt med det tilbud de har haft med mofibo. Så hvis I har signet op til danske mofibo lydbøger?
Er det noen mulighet for å søke kun på businessplasser? Synes det er notorisk vanskelig å finne ledige businessbilletter mot poeng da tilgjengeligheten er så dårlig, og lavpriskalenderen kun viser laveste tilgjengelige klasse.
http://www.aftenposten.no/okonomi/Kunder-raser-mot-de-nye-nettsidene-til-SAS-622744b.html Hva slags lønn hever Knut Morten Johansen for å levere et svar som det der? Om jeg lå på den kvaliteten i det jeg leverte, kunne jeg raskt kysset oppdraget mitt adjø, der jeg holder til.
Synes jo dette var høvelig godt sagt: Samtidig skal det sies at jeg ikke har hatt nevneverdige problemer med å bruke de nye sidene så lenge jeg ikke skal ha Widerøe-flyvninger med i dansen.
Er det noen andre som sliter med å logge inn på Min Side via Safari? Har testet fra iPhone, iPad og Mac. Taster inn epost og passord og trykker på den pilen. Eneste som skjer er at fargen på knappen endres fra blå til grå.
Jeg benytter meg utelukkende av Safari. Har ikke hatt noen vansker de gangene jeg har logget meg inn.
Noen av rutene mine med SAS innkluderer flyvning med Cityjet på noen av strekningene? Tjener jeg verken flytur eller EB poeng med disse flyene(cityjet), står ikke noe på bestillingsiden? Med tanke på statusopptjening. /en/eurobonus/earn-points/airlines/code-share/
Joda, du får både grunnpoeng og tellende legs. Cityjet "er" også SAS så det er er årsaken til at du ikke ser de på den linken.