Ny i gamet og trenger litt hjelp.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Katastraaf, 09. des 2022.

1. Katastraaf

Katastraaf Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Startet å spare Eurobonus for et års tid siden og det har blitt en god del.
    Skal til Thailand fra når som helst i januar til senest 16. februar.

Ser jo nå at jeg er ute litt for seint og klarer ikke finne noe ledige bonusreiser. (Hvert fall ikke ut i fra mine lete-kunnskaper).

Er det noen som har tips, triks eller kan hjelpe meg? Svært ønskelig å kunne benytte meg av bonuspoengene mine kontra å betale cash for billetten!

Jeg kjøper gjerne en flaske champagne eller vippser noen kroner om noen kan sjekke litt for meg, da jeg er blank i detta gamet!

2. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,692
    Bonuspoeng:
    113
    Kun 1 sete?
    Hvor mange poeng har du?
    Biz eller bak i bussen?
    Straka vegen eller 3-4 legs?

3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,296
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen til galskapen!

Til dette føremålet ville eg sett meg ned med www.awardhacks.se/star og søkt i veg. Fyrst på OSL-BKK. Om eg ikkje fann noko der ville eg delt i to, og søkt etter f.eks. OSL-LHR/LHR-BKK, OSL-FRA/FRA-BKK eller OSL-IST/IST-BKK for å finne billettar i det aktuelle tidsrommet. Hugs at du maksimalt kan ha 8 legs på heile turen og ikkje ha lenger lay over på ein stad enn 24 timar. Å reise til Bangkok frå Skandinavia kostar vel 165 000 poeng T/R i business.

Når du har funne den reiseruta du ynskjer ringer du til SAS og bestiller.

EDIT: Om du reiser åleine ser det ut til at det er råd å komme seg ned via FRA og DEL med Air India (FRA-DEL) og Thai (DEL-BKK) på fleire datoar i januar.

Last edited: 09. des 2022
    themichael liker dette
  4. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,784
    Bonuspoeng:
    113
    7. Januar: Oslo-LHR SAS C, LHR-Fra LH C, Fra-Mumbai Air India C, Mumbai-Bkk TG C, retur 14/15. februar: Bkk-Kuala Lumpur TG C, Kuala Lumpur-IST TK C, IST-Oslo TK C. Bare til å booke :), og alt funnet på SAS Star Alliance siden.

themichael and tstone like this.
  5. themichael

themichael Veteran

Likes mottatt:
    4,238
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tar meg bare lov til å låne tråden litt (er også i gang med å planlegge livets først tur med CT neste år): Er det da i praksis lov å ha 24 timer mellom alle legs, eller er det en begrensning i reisetid (altså 3 x opptil 24 timer dersom jeg har fire legs på utreise)?

6. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,784
    Bonuspoeng:
    113
    Det stemmer. Du kan ha 24timer i mellom alle legs :)

tobeornot999 and themichael like this.

Del denne siden