Ny innsjekkingsrutine med WF/SK

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av teiker, 12. febr 2017.

  1. teiker

    teiker Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Fikk epost fra Widerøe idag med info om ny innsjekkingsrutine.

    http://www.wideroe.no/flyturen/innsjekking?agrecid=.BsYI

    Det nye er at man må sjekke inn hos første flyselskap ved flere segmenter. Hvis man f.eks flyr OSL-BGO-FDE, fra OSL til BGO med SAS og BGO til FDE med Widerøe, så sjekker man inn hos SAS. Dersom man fly direkte OSL til FDE med Widerøe, så sjekker man inn hos Widerøe.

    Jeg fly kun direkte OSL FDE med Widerøe, og har alltid brukt SAS appen wil innsjekk og boardingkort til WF flights.. Idag sier SAS appen at jeg må sjekke inn hos Widerøe i steden for.

    Etter å ha lest litt frem og tilbake og lastet ned appen til widerøe, så ser det ikke ut som de gir mulighet til å legge boardingkort til Apple Wallet appen.

    Noen som har innspill eller vet om en "vei rundt" slik at jeg kan få boardingkort i wallet?
     
    Last edited: 12. febr 2017
  2. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    316
    Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Innsjekk via nettsidene til WF skal gi et BP som kan lastes ned til wallet. Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men jeg fikk det til forrige helg. Synes det er passelig teit at jeg kan booke turer med WF i SAS-appen (i hvert fall travel pass), men å sjekke inn m, nei, det går ikke.. WF har vist en egen app, men den krevde at jeg oppgraderte iOS, men det synes andre appen jeg bruker er ugreit, så da ble det med tanken..
     
  3. teiker

    teiker Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Da er det muligens håp. Flyr på tirsdag, så da åpner innsjekk på mandag.
     
  4. Olelink

    Olelink EBP

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
    IMG_6479.PNG

    Sjekket inn til dagens flight med WF i nettleser via link i sms fra Widerøe og fikk da etter innsjekk mulighet for å legge til boardingkort i wallet :)
     

Del denne siden