Ny kampanje fra Qatar med fornuftige priser i business

Tråd i 'Reisedeals' startet av Schlandy, 24. mai 2016.

  1. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,
    Mulig jeg ikke forstår dette, men skal 2 billetter i C til DXB koste kun TNOK 11 ?
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg prøvde ett raskt søk nå og da var den oppgitte prisen per person.
     
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Fant samme.. SIN til 20.000 for 2 personer..
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ny kampanje i dag ja! Etter at forrige kampanje sluttet i går. Den startet forøvrig 17. mai etter kampanjen der gikk ut 16 mai.
    Den ene kampanjen følger den andre. Prisene ser like ut som den forrige.
    Selger dette selskapet sine billetter kun som kampanjepriser???
     
    Xflipper liker dette
  6. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hvorfor ikke, de klarer vel brukbar bunn-linje allikevel. Billettene er dog veldig dyre fra US, jeg har forsøkt å booke QR til US via DOH for det første er det ikke gjennomgående priser, og DOH-US er grise-dyrt.
    At det kom AUS/Østen priser nå, var vel nesten gitt ettersom SQ kom med kampanje.
    Savner dog noen virkelig gode CX kampanjer dette året (i fjor OSL-DOH-HKG-KUL-BKI-HKG-DOH-OSL) for TNOK 10 pr snute.
     
  7. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
  8. Evensen300

    Evensen300 Flypodden Gull

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Fantastisk!
    Da ble sommerferien reddet. 1pers. 10 021,- t/r BKK :D
     
    John in The Tower liker dette
  9. TO-777

    TO-777 Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    En forskjell på denne og forrige 2 for 1 kampanje som nå ble avsluttet er tidsrommet man kan bestille billetter. Nå kan man bestille fra dags dato og fremover. Så muligheten for en fin-fin pris på sommerferie billetten er innafor :)
     
  10. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    I ren abstinens etter hjemkomsten fra Adelaide i forrige uke bestilte jeg fire billetter til Bali på 2 for 1 tilbudet 18. mai. I dag koster de samme billettene 11.300,- mindre. Jeg ringte kundeservice og fikk beskjed om at de første billettene ikke var mulige å avbestille uten å tape hele beløpet, mens nettsiden til QR bare krever latterlige 8.180,- i avbestillingsgebyr. Damen på kundeservice sa at det riktignok var en feil, så hvis jeg benyttet den muligheten (som altså ikke skulle være en mulighet), vil jeg likevel tape hele beløpet. Forvirret? Jeg også.

    Er det noen muligheter her? Hva ville dere gjort? Beholdt de opprinnelige billettene og si høyt til deg selv tre ganger daglig "gjort er gjort, og spist er spist" (for økonomene der ute betyr dette at betalingen er å betrakte som sunk cost)? Eller ville dere tatt sjansen på å avbestille og bestille på nytt for å spare ca. 3000? (De nye billettene har faktisk litt bedre tidspunkter.)
     
  11. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    La det gå. livet er surt ;)
     
    Robert H liker dette
  12. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    He, he... egentlig øver jeg meg på ikke å optimalisere alt og ingenting - så dette er egentlig helt greit.

    Og .. hoi - oppdaget nettopp at de nye prisene, som også ville medført litt andre avganger for etappen Doha-Denpasar t/r, samtidig ville vært med A330-300 istedet for Dreamliner. Og seteoppsettet på A330-300 er 2-2-2 og 165 graders vinkel på setet - og da er det helt innafor å beholde Dreamliner-billettene.

    Rasjonalisere, dividere, subtrahere, makramere... etc. som Gorgon Vaktmester så presist og vakkert formulerte det.
     
    Flighter, LN-FHU, Edin and 3 others like this.
  13. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Om du i ren abstinens kan legge 70 laken på bordet - ja så er vel ikke de 11 allverdens å tenke på ;)
     
    Robert H liker dette
  14. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Vær litt forsiktig med avbestilling hos QR. Sist gang endte jeg opp med en voucher på 4000kr fremfor standard refusjon.
     
  15. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Oj - høres ikke bra ut. Og kundeservice er dessverre bob-bob, jeg får alltid følelsen av at vedkommende i den andre enden blar opp i en manual og leser opp en standardtekst uansett hva jeg har på hjertet. Litt det samme inntrykket som man fikk når man i riktig gamle dager, på 70-tallet, kunne ringe frøken Ur for å få vite hva klokken var.
     
  16. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Vær litt forsiktig med avbestilling hos QR?

    Du får vel nøyaktig det du har krav på iht. Fare Rules på billetten din.
     
  17. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Tenkte på at i caset til Robert H det var en tvetydig beskjed fra nettside/kundebehandler. I mitt tilfelle fikk jeg refusjon i form en personavhengig voucher som måtte brukes innen 9 måneder. Går ut i fra at det var i henhold til vilkår, men likevel... Mange leser kun "refunderes/endres mot X gebyr" uten å lese resten av regla.
     
    Robert H liker dette
  18. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Får av en eller annen grunn kampanjer tilsendt på Polsk fra QR. Vanligvis er kampanjene til QR ut fra Warszawa en del dårligere enn fra Oslo men i dag ramla denne inn med tilbud i Y.

    Warszawa (WAW) Bangkok (BKK) 1,110 PLN
    Warszawa (WAW) Bali (DPS) 1,080 PLN
    Warszawa (WAW) Ras Al Khaimah (RKT) 1,035 PLN
    Warszawa (WAW) Doha (DOH) 975 PLN
    Warszawa (WAW) Hanoi (HAN) 1,130 PLN
    Warszawa (WAW) Kuala Lumpur (KUL) 1,090 PLN
    Warszawa (WAW) Malediwy (MLE) 1,080 PLN
    Warszawa (WAW) Ho Chi Minh (SGN) 1,110 PLN
    Warszawa (WAW) Singapur (SIN) 1,120 PLN


    1120 PLN er i skrivende stund ca. 2400 NOK. Ganske OK priser dersom man har anledning til å reise ut fra WAW.

    Bestilles: 1-5. juni
    Reiseperiode: 27. juni - 4. september

    http://www.qatarairways.com/pl/pl/offers/children-promotion.page?CID=EMPL161040
     
    Last edited: 01. juni 2016
  19. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    666
    Likes mottatt:
    2,334
    Bonuspoeng:
    93
    Det er tilbud på barnebilletter. Betaler kun skatter og avgifter for barn som flyr sammen med voksne. Dessverre ikke noen sinnsyke billigbilletter...
     
  20. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Burde kanskje tatt hintet med bildet på kampanjen. Sår vel ingen tvil om mine språkferdigheter i polsk..
     

Del denne siden