Ny kampanje med 10K poeng hos fjordkraft

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Xflipper, 19. jan 2017.

1. deleder

deleder Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hvis man får EB-poengene på noen få dager, kan man ikke benytte seg av angreretten da, eller tar de tilbake bonuspoengene?

Spurs: Man kan vel ikke si opp de greiene som følger med før det har gått 3 måneder..? Betyr det at man ikke skal gjøre noe som helst (annet enn å opprette e-faktura) før det har gått 3 måneder? Da sier man vel opp hele greia og bytter til det billigste selskapet.

2. Spurs

Spurs Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg tror chatten fjerna det for meg... Men er jo bare å spørre de der det...

3. Spurs

Spurs Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Ser forresten at den netthandelsløsningen som fjordkraft har gir 48 kroner rabatt på bestillinger hos SAS.. Så får man kanskje dekket litt av kostnadene der, om de rekker å overføre pengene før abb sies opp... ;-)

4. deleder

deleder Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som har undersøkt dette mer? Hva koster det egentlig? Er det lureste å si opp hele skiten etter 3 måneder, eller si opp med bruddgebyr med en gang man får poengene? Prøvde chat, men de var lite samarbeidsvillige

5. Spurs

Spurs Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Bytte etter tre måneder vil jeg si. Evt bytte til det billigste spot abb om du vil fortsette å dra nytte av fordelene.

6. olekvi

olekvi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
  7. 1884derby

1884derby Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    832
    Bonuspoeng:
    93
  8. deleder

deleder Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hender det at Trondheim Kraft har samme tilbud som Fjordkraft med ekstra points? :)

Jeg får bytte etter 3 måneder da, men der er kanskje 1 måneds oppsigelsesfrist - slik at man bør melde bytte etter 2?

Last edited: 24. jan 2017
  9. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,502
    Bonuspoeng:
    183
    Dei tilbyr 5000 poeng no. Løp og kjøp! :)

http://www.trondheimkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen/

10. deleder

deleder Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Har akkurat bestilt Fjordkraft. Gjorde det da de tilbød 10k poeng. Forstår det sånn at jeg må ha Fjordkraft i 3 måneder før jeg bytter. Da blir det vel Trondheim Kraft. Dog litt usikker på om jeg bør bytte etter 2 eller 3 måneder p.g.a oppsigelsesfrist og om jeg evt bør si opp noe ekstragreier som Fjordkraft tilbyr nå.

11. knutfin

knutfin Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Er det slik at Trondheim Kraft tilbyr 10000 poeng i kampanjeperioder og?

12. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    63,905
    Bonuspoeng:
    293
    Hvilke ekstragreier er det snakk om?

Du må være kunde i 3 måneder, og de du bytter til tar over med en gang du får ny leverandør. Da er det vel bare å vente til 3 måneder pluss en dag fra da du fikk Fjordkraft?

Last edited: 25. jan 2017
  13. deleder

deleder Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg trodde det var en måneds oppsigelsesfrist. Derfor tenkte jeg kanskje at det var lurt å bytte etter to måneder.

Edit: Ser nå det er 14 dagers oppsigelsesfrist. Da er det vel bare å bytte til Trondheim kraft etter 2,5 måneder

"
    1. Inkludert i avtalen er Fjordkraft 100 % Fornøyd. Dersom kunden ikke er fornøyd med avtalen, kan kunden etter 3 måneder fra oppstart av kundeforholdet få tilbakebetalt fastbeløpet for perioden kundeforholdet varer. Kunden betaler kun for strømmen som er brukt og eventuelle tilleggstjenester. Garantien avgrenses til å gjelde de 3 første månedene etter leveringsoppstart. Fjordkraft 100 % Fornøyd kan ikke gjøres gjeldende etter 4 måneder fra oppstart."

Det var dette jeg tenkte på. Betaler man noe ekstra for det? Synes hele strømmarkedet er et virrvarr av rot. Vanskelig å forstå faktisk hva man betaler.

Kan man etter 3 måneder si man ikke er fornøyd med avtalen og få betalt fastbeløpet? Mister man da sas-poengene? Noen som har gjort dette?

14. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Man kan si opp etter 3 mnd og bruke "misfornøyd-garantien", og dermed få igjen pengene. Men 117 kr for 10000 poeng er vel vanskelig å være misfornøyd med...? Men du beholder poengene uansett hvorvidt du får igjen månedsbeløpene eller ei.

15. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    36,998
    Bonuspoeng:
    293
    Det viktigste å få meg seg hvis en skal benytte seg av Fjordkraft tilbudet, er at en MÅ si opp avtalen mellom 3 og 4 mnd etter leveringsoppstart. Dvs hvis en ikke vil ha en dyr strømavtale utover de 3 mnd en må for å få 10 000 bonuspoeng.

16. thestig84

thestig84 Medlem

Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    43
    Dunket inn 10k poeng fra Fjordkraft i dag. Har fått på samme strømmåler tidligere (i fjor en gang). Vente tre mnd da, så kjøre Trondheim kraft? lol

17. deleder

deleder Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hva hadde skjedd hvis man benyttet seg av lov om angrerett etter at poengene har tikket inn på konto?? blir kanskje dårlig stemning? hehe

Thestig84: det er planen her!

18. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,301
    Bonuspoeng:
    113
    Kan bekrefte at nye 30000 poeng for Fjordkraft x 3 har tikket inn igjen :)

Xflipper liker dette
  19. kristtorp

kristtorp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Har fått SMS som sier at jeg skal få 10 000 poeng. Har alt fått første faktura, men ingen poeng.

20. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    63,905
    Bonuspoeng:
    293
    Venter i spenning på poeng her også.. :p

Del denne siden