Hvis man får EB-poengene på noen få dager, kan man ikke benytte seg av angreretten da, eller tar de tilbake bonuspoengene? Spurs: Man kan vel ikke si opp de greiene som følger med før det har gått 3 måneder..? Betyr det at man ikke skal gjøre noe som helst (annet enn å opprette e-faktura) før det har gått 3 måneder? Da sier man vel opp hele greia og bytter til det billigste selskapet.
Ser forresten at den netthandelsløsningen som fjordkraft har gir 48 kroner rabatt på bestillinger hos SAS.. Så får man kanskje dekket litt av kostnadene der, om de rekker å overføre pengene før abb sies opp... ;-)
Noen som har undersøkt dette mer? Hva koster det egentlig? Er det lureste å si opp hele skiten etter 3 måneder, eller si opp med bruddgebyr med en gang man får poengene? Prøvde chat, men de var lite samarbeidsvillige
Bytte etter tre måneder vil jeg si. Evt bytte til det billigste spot abb om du vil fortsette å dra nytte av fordelene.
Bør man da bytte til Trondheim Kraft? http://www.trondheimkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen/ Er det noen som har fått Eurobonus-poeng fra dem?
Ja - 5000 poeng tikka inn fra Trondheim selv om jeg tidligere har fått 10 000 fra Fjordkraft. Snart ferdig med de 3 pliktmånedene. Enkle poeng
Hender det at Trondheim Kraft har samme tilbud som Fjordkraft med ekstra points? Jeg får bytte etter 3 måneder da, men der er kanskje 1 måneds oppsigelsesfrist - slik at man bør melde bytte etter 2?
Dei tilbyr 5000 poeng no. Løp og kjøp! http://www.trondheimkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen/
Har akkurat bestilt Fjordkraft. Gjorde det da de tilbød 10k poeng. Forstår det sånn at jeg må ha Fjordkraft i 3 måneder før jeg bytter. Da blir det vel Trondheim Kraft. Dog litt usikker på om jeg bør bytte etter 2 eller 3 måneder p.g.a oppsigelsesfrist og om jeg evt bør si opp noe ekstragreier som Fjordkraft tilbyr nå.
Hvilke ekstragreier er det snakk om? Du må være kunde i 3 måneder, og de du bytter til tar over med en gang du får ny leverandør. Da er det vel bare å vente til 3 måneder pluss en dag fra da du fikk Fjordkraft?
Jeg trodde det var en måneds oppsigelsesfrist. Derfor tenkte jeg kanskje at det var lurt å bytte etter to måneder. Edit: Ser nå det er 14 dagers oppsigelsesfrist. Da er det vel bare å bytte til Trondheim kraft etter 2,5 måneder " Inkludert i avtalen er Fjordkraft 100 % Fornøyd. Dersom kunden ikke er fornøyd med avtalen, kan kunden etter 3 måneder fra oppstart av kundeforholdet få tilbakebetalt fastbeløpet for perioden kundeforholdet varer. Kunden betaler kun for strømmen som er brukt og eventuelle tilleggstjenester. Garantien avgrenses til å gjelde de 3 første månedene etter leveringsoppstart. Fjordkraft 100 % Fornøyd kan ikke gjøres gjeldende etter 4 måneder fra oppstart." Det var dette jeg tenkte på. Betaler man noe ekstra for det? Synes hele strømmarkedet er et virrvarr av rot. Vanskelig å forstå faktisk hva man betaler. Kan man etter 3 måneder si man ikke er fornøyd med avtalen og få betalt fastbeløpet? Mister man da sas-poengene? Noen som har gjort dette?
Man kan si opp etter 3 mnd og bruke "misfornøyd-garantien", og dermed få igjen pengene. Men 117 kr for 10000 poeng er vel vanskelig å være misfornøyd med...? Men du beholder poengene uansett hvorvidt du får igjen månedsbeløpene eller ei.
Det viktigste å få meg seg hvis en skal benytte seg av Fjordkraft tilbudet, er at en MÅ si opp avtalen mellom 3 og 4 mnd etter leveringsoppstart. Dvs hvis en ikke vil ha en dyr strømavtale utover de 3 mnd en må for å få 10 000 bonuspoeng.
Dunket inn 10k poeng fra Fjordkraft i dag. Har fått på samme strømmåler tidligere (i fjor en gang). Vente tre mnd da, så kjøre Trondheim kraft? lol
Hva hadde skjedd hvis man benyttet seg av lov om angrerett etter at poengene har tikket inn på konto?? blir kanskje dårlig stemning? hehe Thestig84: det er planen her!