Jeg har også fått 10.000 poeng - igjen. Dette er andre gangen på samme måler. Bruker ellers Kraftinor.
fikk først 5K. en tlf så var 5k til på plass. Har vert kunde før så de sa det var derfor jeg ikke fikk alle poeng med en gang.
Tok kontakt på chat og fikk da beskjed om at siden jeg allerede hadde vært kunde, så fikk man da ikke poeng flere ganger. Noe som er svært motbevist her inne.
Jeg har heller ikke fått. Så det kan se ut til at de sjekker noen. Kanskje de som har fått på forrige kampanje?
Se min post over. Gikk helt fint. Ring ny kundebehandler og si du ble lovet poengene når du "signa" tross for at du hadde vert kunde før.
Mulig jeg har gått glipp av noe her inne, men når det gjelder å bytte fra Fjordkraft til Trondheim Kraft fikk jeg da beskjed om dette på chaten: "Du har byttet fra morselskapet vårt Fjordkraft til Trondheim Kraft. Du vil ikke motta nye 5000 oppstartspoeng, men du vil motta 3000 årlige poeng som normalt. " I tillegg fikk jeg beskjed om at de årlige 3000 poengene kommer årlig ifht når jeg bestilte fra dem. Så det eneste jeg oppnådde med dette var å få poengene et halvt år seinere. Skal sjekke litt bedre neste gang..............
Tok kontakt igjen og da fikk jeg indikasjon på at jeg skulle få poengene alikevel. Så jeg avsluttet chatten. 5 minutter senere fikk jeg en mail om at jeg ikke kom til å få poengene, siden jeg hadde vært kunde tidligere. Svarte på mailen om at jeg ble lovet de poengene. To be continued...
Hva som er mor og datterselskap er da være ganske uvesentlig for oss forbrukere... Jeg tenker ikke la meg avspise uten de 5000 poengene så lett!
Får ikke poeng fordi jeg har fått en gang før, hilsen Fjordkraft. Men! I dag ringte min tidligere strømleverandør og ville ha meg tilbake. Og jeg får 6 uker gratis strøm som premie.. Det passer fint midt på vinteren, januarregningen var på 6000kr, så dette vil jeg si var vinn-vinn! Koster meg 500kr å avbryte Fjordkraft, men det går nå greit.
Nå har det gått 2 måneder siden dette flotte tilbudet. Er det nå slik at man snarest bør si opp slik at avtalen avsluttes på dagen når det har gått tre måneder...? Det er vel det mest rutinerte å gjøre? I tillegg kan man da også be om refusjon fordi man ikke var fornøyd. Tenker folk det samme som meg?
Hva er det du da skal be om å få refundert? 3x39? Edit: og er du egentlig 'ikke fornød' når formålet ditt med strømbytte var å få 10k poeng?
Fordi ved å ikke være fornøyd får jeg igjen 3x39=117 som jeg skal bruke på EuroBonus-lotteriet på jobben. Planen er å vinne 20.000 poeng på det og.
Når de tre månedene har gått, holder det å bare skifte til en annen strømleverandør eller må man si opp hos Fjordkraft?
Når du velger en ny leverandør, skal de ta seg av overføring fra Fjordkraft. Pleier å gå helt automatisk.