Hva gjør jeg nå da. Har fortsatt ikke fått fra forrige kampanje og har fortsatt fjordkraft i stikkontakten..
I vilkårene står det at det kun gis poeng en gang pr. anlegg. Noen som kjenner hvorvidt dette håndheves?
Jeg prøvde å etterlyse poengene ved to anledninger ved forrige kampanje! Fikk nei begge ganger + at de ser tidligere historikk hos Kundeservice, så ingen vits å prøve flere ganger
Jeg har fått 2 ganger siden 2014, men vis web bestilling og ikke kudesevice. Regner ikke med å få igjen nå, men prøver.
Jeg har sendt inn igjen for 4 gang og håper at denne også går igjennom igjen. Vis ikke det går folkens,så er det bare og sette ny avtale på din kone/samboer eller barn over 18.som bor I huset Satt inn min samboer for ca 2 år siden og tilbake til meg igjen ved neste kampanje
Noen som hadde fra forrige runde for 3 måneder siden som har signet opp på nytt mens de fremdeles har vært kunde på et nytt navn?
Fjordkraft har lansert mobilabonnement. Satsar på at vi får sjå nokre Eurobonuskampanjar herifrå snart.
Liker jo tanken, men har telenor mobilbedrift og skatter en haug av det lell så tja. kan jo ha noe til sporing på båten eller noe om man får EB
Har ikke komnet inn poeng til meg, mens et annet familiemedlem har fått. Men hun har fjordkraft for første gang mens jeg forsøkte på 3.gang.
Jeg fikk også bare 5K poeng. Har send inn en epost via skjemaet deres, men med tanke på tidligere erfaring på responstiden deres tar nok dette tid... Gi gjerne lyd om noen har fått ordnet dette og evnt. tips og triks!
Fjordkraft med kampanje. 10k ved signering og 3k årlig https://www.fjordkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen/
Noen har fått flere ganger, andre har fått nei. Så det er vel egentlig bare en måte å finne det ut på?