Ny kampanje med 10K poeng hos fjordkraft

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Xflipper, 19. jan 2017.

1. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Hjelper det å ringe dem å spørre? Lite aktuelt å bytte om det ikke blir poeng. Binding blir det jo uansett.

2. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,278
    Bonuspoeng:
    93
    Punkt 5 i avtalevilkårene sier at man kun kan få det en gang pr strømanlegg, men ikke at hvis man har fått det på en tidligere avtale så gjelder ikke det nå. (slik tolker jeg det i hvert fall) Men vi får se. :)

*
    4. Betingelser for EuroBonus-avtalen
    1. Strømprisen som leveres er Fjordkrafts Innkjøpspris. Med Innkjøpspris menes i denne avtalen: et timeveid gjennomsitt av spotprisen fra strømbørsen Nordpool per måned med tilhørende innkjøpskostnader i området der strømmen leveres.
    2. EuroBonus-avtalen har i tillegg et fast månedsbeløp som er uavhengig av strømforbruk og et variabelt påslag i øre per kWh. Det variable påslaget kan endres med 2 ukers varsel på Fjordkrafts internettsider eller i Min side. I samsvar med Lov om elsertifikater inneholder påslaget kostnader til kjøp av elsertifikater.
    3. Innkjøpsprisen for hver måned er kjent ca. 1 uke etter månedens utløp og offentliggjøres på våre nettsider.
    4. Avtalen løper til den blir sagt opp. Begge parter kan fritt si opp avtalen med 14 dagers varsel, uten at det foreligger krav om saklig grunn.
    5. Eurobonus-poeng kan bare gis en gang per strømanlegg.
    6. Kunden må betale bruddgebyr kr. 500,- dersom strømleveranse fra Fjordkraft i en periode på tre måneder fra leveransens oppstart ikke gjennomføres. Etter utløpet av tremånedersperioden løper avtalen til den sies opp. Begge parter kan fritt si opp avtalen med 14 dagers varsel, uten at det foreligger krav om saklig grunn.

animals liker dette
  3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,062
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har akkurat fått ny strømmåler, teller det? ;)

Are, Baldrick, joaenzo and 1 other person like this.
  4. Markal

Markal Senior Medlem

Likes mottatt:
    757
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har strøm hos Trondheimkraft (som eies av fjordkraft). Fikk poeng da jeg signa hos dem.
    Vil jeg få poeng hvis jeg bytter fra Trondheimkraft til Fjordkraft?

5. wilco

wilco Medlem

Likes mottatt:
    266
    Bonuspoeng:
    63
    Ikke utenkelig at de ikke klarer å skille det, er vel målepunktnummer som identifiserer deg unikt hos strømleverandør. Men om jeg ville gamblet på det er en annen sak...

Del denne siden