Da jeg booket meg en segment-run til Hamburg fra en PC kom det opp spørsmål om jeg vil kjøpe biofuel for reisen. Der står det også at man får nivåpoeng for dette: Jeg har ikke sett dette tilbudet før under booking, den kom kun på PC - ikke på nettbrett - og etter å ha gjennomført booking har jeg ikke det valget under manage my booking heller, så dette virker å være noe nytt. Noen som har sett dette før? Er det skrivefeil slik at man her vil få 1 nivåpoeng per norske krone også?
En av SAS-damene hvisket om dette på et event i fjor – og nå er det endelig en realitet! Et intensiv som skal få flere til å kjøpe bio
Jeg så også det samme da jeg booket på pc for 1 uke siden.Tror det er en skrivefeil men jeg kjønte ikke akkuratt hva som sto der,og man måtte legge til 9 stk bio slik jeg forstd det.
Så det samme da jeg forsøkte booke i går i Chrome. Mulig å bruke 10% biofuel. Var litt annet oppsett enn vanlig i hele bestillingsprosessen, for eksempel ikke mulig å legge inn prefiks på EB-nummer. FIkk ikke diamant rabatt da jeg prøvde betale med poeng. Ble også rot med bruk av gavekort da jeg forsøkte det. Gavekort belastet, men booking gikk ikke gjennom.