Ny måte å kjøpe biodrivstoff på - med nivåpoeng

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av HaraldOslo, 06. jan 2026 kl 16:59.

1. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,797
    Bonuspoeng:
    113
    Da jeg booket meg en segment-run til Hamburg fra en PC kom det opp spørsmål om jeg vil kjøpe biofuel for reisen. Der står det også at man får nivåpoeng for dette:

biofuel.png
    Jeg har ikke sett dette tilbudet før under booking, den kom kun på PC - ikke på nettbrett - og etter å ha gjennomført booking har jeg ikke det valget under manage my booking heller, så dette virker å være noe nytt. Noen som har sett dette før? Er det skrivefeil slik at man her vil få 1 nivåpoeng per norske krone også?

2. Good2go

Good2go Medlem

Likes mottatt:
    238
    Bonuspoeng:
    33
    En av SAS-damene hvisket om dette på et event i fjor – og nå er det endelig en realitet! Et intensiv som skal få flere til å kjøpe bio:)

3. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    948
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg så også det samme da jeg booket på pc for 1 uke siden.Tror det er en skrivefeil men jeg kjønte ikke akkuratt hva som sto der,og man måtte legge til 9 stk bio slik jeg forstd det.

4. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    113
    Så det samme da jeg forsøkte booke i går i Chrome. Mulig å bruke 10% biofuel.

Var litt annet oppsett enn vanlig i hele bestillingsprosessen, for eksempel ikke mulig å legge inn prefiks på EB-nummer. FIkk ikke diamant rabatt da jeg prøvde betale med poeng. Ble også rot med bruk av gavekort da jeg forsøkte det. Gavekort belastet, men booking gikk ikke gjennom.

5. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Virker som dette kun er mulig ved kjøp av nye billetter, ikke ved tillegg for eksisterende reiser?

6. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,797
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer.

Del denne siden