Har lyst å ta en ny MR i Mars vist noen skal eller har en god ide så tar eg imot tips. Tenkte på enten Hamburg eller Milano, tips til en god reise?
Litt avhengig av hvor du reiser fra..... TOS-OSL-CPH-HAM er jo greit dersom du får en bra pris..... Jeg vet jo ikke så skrev bare en utreiseplass...
Aldri vært i Milano men Hamburg fungerer bra til MR og prisene pleier og være bra hvis man bestiller litt fram i tid! Hvilke datoer tenker du på i Mars? Jeg har et par turer i Mars (ikke MR) men hvis datoene passer henger jeg meg gjerne med!
Skal ta en nå snart og har sett på OSL-CPH-AMS, kanskje også legge inn et besøk hos familien og ta det fra TOS
Jeg skal på dagstur til AMS 9.5. Morgenflyet direkte og via CPH hjem på ettermiddagen. Jeg har et kureroppdrag, men så fort pakken er hentet og sjekket inn er jeg klar for loungebesøk. /koffert.
Jeg reiser i fra Bergen. Har ordnet meg en mr til Athen den 18 mars men etter det så er jeg klar for andre Oppdrag
@Upsaker Du hadde vel gjort et søk på MXP så der er det vel *A Lounge? Sitter å spiser frokost på en resturant med knust skjerm på mobilen så litt vanskelig å søke...
MPX har Lufthansa lounge ja, men den er ikke mye å rope hurra for, ville ikke lagt inn mye slack i tiden på den flyplassen....
Jeg klarer ikke å finn informasjon om at SAS har terminert samarbeidet med kontraktsloungen i AMS. Jeg klarer heller ikke å finne informasjon om at jeg HAR aksess i kontraktsloungen i AMS. (plus-billett og EBG) Finnes det en liste over hvilke trdjepartslounger som SAS fortsetter samarbeidet med? /koffert.
Sånn sett var jo LHR en glimrende destinasjon. Greit med tid på flyplassen og et rikt loungetilbud. Kanskje egentlig det viktigste for min del. Gullkortet er sikret og jeg tror ikke jeg har ork til å gå for diamant på MR intra-Europa. Hvis jeg blir med så er det for å drekka
Har noen vært i VNO på denne siden av nyttår? Loungen skulle vært kuttet 1JAN, men det er aldri godt å si.