Med tanke på poengsalget på USA-reiser er det vel også et hint om at det blir nok en USA-destinasjon?
Angående flyplassen lengst sør CPH USH 227° (SW) 222° (SW) 14,273 km (ifølge http://www.gcmap.com/dist?P=CPH-USH&DU=km&DM=&SG=&SU=mph) Range på en A350 er 15 372 km (ifølge https://aircraft.airbus.com/en/aircraft/a350-clean-sheet-clean-start/a350-900) De klarer det helt fint med en 1100km margin, det hadde jeg ikke forventet egentlig
"Seoul seems to be a favorite destination among our travellers" But Scandinavian Doesn'tCareLines...det blir Seattle likevel. Så spennende !
Då får vi reise på møte i Sunnfjordlaga på nordvestkysten. Neidå, dette var nok dessverre litt skuffande. Som deg har eg rett og slett ikkje lyst til Seattle.
Ekstremt skuffet Det har vært snakket om ICN så lenge, men nok en gang falt valget på en annen destinasjon for SAS.
Et poeng Anko gjorde i et intervjue er at man tar med seg baseline kapasitet/profit inn i et JV, så inntil SK blir med så er målet deres å bygge seg størst mulig over Atlanteren.
I pressemeldingen står det også "Seattle is one of several new routes that SAS will announce soon." Kan være mer på vei, men kanskje ikke nødvendigvis Long Haul
Hadde vært fint med noe annet enn USA, men Seattle er på listen over steder å besøke. Ser akkurat på Frasier (opprinnelige serien) på nytt... (PS! tenker craft-beer er mer aktuelt å smake på en Frasier og Niles foretrukne valg...)
Fint hvis man ikke har vært i Seattle før, og har lyst å kombinere det med en tur over grensa til Vancouver.
Jeg hadde delt det opp i to turer.. Men har faktisk tenkt tanken på å fly til Seattle og kjøre enten sørover eller østover. Så hvis det blir noe bonusbilletter å finne her, så er jeg klar.
Kanskje ikkje verste plassen i USA, er som sagt enkel mulighet for og komme seg til Canada, heller ikkje langt til Alaska. Men kvifor USA igjen? Hallo Anko, det finns andre kontinent!
Gjesp.. Godt vi har en sterk allianse med mange interessante partnere man kan booke bonusturer hos.. oh wait.