Jeg tenker og det kommer mer jamfør skjermdumpen til @Upsaker og @McBuljo . Hvis alle de X'ene skal bli erstattet. Seattle var vel ikke det vi håpet på, men det er en fin by, verdt et besøk.
Det blir noen kilometer bak rattet ja Ingen bonusbilletter til/fra SEA å oppdrive riktig enda, sjekket nettopp.
På’n igjen, ikke bare meg, men veldig mange ville til Asia Mener å huske at han sa at Asia er ikke interessant enn så lenge russisk luftrom er stengt Seattle e ikke billig å reise som turist, selv med gratis flybillett
3 destinasjoner østover, og 10 destinasjoner vestover, hvorav 9 i USA. Dette var skuffende, som vanlig om dagen fra (U)SAS.
Nei, men Seattle er veldig interesant med tanke på foretningsreisende som faktisk betaler for de "dyre flybillettene"...
Så SAS skal lansere 12 nye ruter i løpet av det neste drøye året? Ser jeg Madrid og Singapore på listen?
Hadde ønsket Vancouver når det først kom en flygning i dette området, men SAS har nok oversikt over hva de tjener best på. Pengene styrer...
Oslo - New York (JFK) fra neste sommer med A321LR nevnes også: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/fortsetter-a-satse/17006735/
Spurte ChatGPT om hjelp til å gjette på destinasjoner, men jeg har for øyeblikket bare den gratis versjonen og den gjorde helt sinnsykt mye enkle feil. Her er i hvert fall hva den kom frem til etter nesten 10 runder med iterasjon for å fikse feil og forbedre
Problemet med generativ AI som ChatGPT er at når det ikke har peiling på hva du spør om så bare dikter den opp et svar...
Skuffende med nok en USA destinasjon :/ Har reist mye med SAS og USA de siste årene og spesielt med familien. Dette har jo primært vært pga kurante priser, flytid og enkelthet/tilgjengelighet. Vil jo så gjerne heller reise til Asia med tilhørende klima og bedre valuta. Spørs om en må seriøst vurdere noe annet fremover.
Ja, men mange av disse kundebehandlerne tror jeg ER (halv)dype læresystemer som man har lært opp på en masse «tyvärr»-sesjoner.