Jeg har nylig blitt EBD og min periode går frem til 30. september. Slik jeg har forstått det så kan jeg da gi vekk ett gullkort nå og ett til når min nye periode begynner 1. oktober. Min samboer har opptjeningsperiode ut oktober og det jeg lurer på er når det er best å gi henne ett gullkort? Stemmer det at viss jeg gir det til henne nå så har hun det ut denne perioden, pluss ett år pluss "grace" perioden? Takk for svar!
Supert - takk for svar! Da får jeg høre med noen av kompisene mine om de har lyst på Gold og hvilke opptjeningsperioder de har.
Eller poste det her på Bonusfeber. Tror det er en del som gjerne vil ha kloa i det. Meg selv inkludert...
Gjelder det prinsippet på goodiebaggen og altså? Bestille en ting nå og så få ny mulighet til å bestille noe når ny kvalifiseringsperiode kommer (01.10 for min del også)? Spraymale de swimsene kanskje..
Jepp, har allerede vært innom siden og sjekket, men det er sannelig ikke lett å velge med ett slikt variert og fantastisk utvalg! Grøss.
Jupp. Ny periode, ny goodie. Forutsatt at det ikke er i 3mnd hadetbra-periode uten at du har rekvalifisert deg til diamant.
Har også nettopp blitt EBD og står overfor samme luksusdilemma. Velge hva i dette fantastiske utvalget? Bedre å avvikle hele greia, med dette bryllupsgave utvalget
Helt klart! Selvfølgelig ett luksusproblem, men luksusproblemer er problemer det også! Det ble noen "whisky"-glass på meg. Er de ok, så tar jeg vel det samme neste gang om det ikke dukker opp noe mer spennende.
Jeg og @Cecilie diskuterte dette på toppmøte i Arendals storstue tidligere i dag. Jeg mener fast bestemt at kalosjene faktisk er rimelig bra; enten bruker du de selv (jeg bruker selv kalosjer fra Swims og de er kanon), eller så er det en veldig bra julegave. Hvem har lyst til å bruke mange hundrelapper på kalosjer, liksom? Men å få de er bare helt konge.