Ny Trumf 50% Joker kampanje i februar?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Oslo1989, 26. jan 2018.

  1. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Etter å ha fått mersmak og bestilt en god del brus fra en kjøpmann under sist kampanje tok jeg en prat med han for å høre om det kom noen nye Trumf kampanjer med 50%

    Tilbakemeldingen var litt kjip, men bedre enn ingenting.

    Han sjekket opp med hovedkontoret, og han fant ut at det kommer trumf 50% i midten av februar på Gullkorn brød. Aldri hørt om det før, men her er det i hvert fall.

    https://joker.no/Kampanjer/Joker-lanserer-sitt-eget-brod/


    Dessverre tror jeg ikke det blir alt for mange brød for min del, men noe er det jo i hvert fall :p Så får vi håpe at de fortsetter i Mars med noe annet.
     
    thool liker dette
  2. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Eg er no tom for tacokrydder og Guacamole, og må lage mitt eige, men det er fortsatt att litt Cola og chutney.
    Får håpe Spar slår til med ei kampanje att. Nokon som veit kor ofte det er?
     
  3. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    I perioden der kampanjene kom på løpende bånd så varte de vel i 2-3 uker og det kom en ny innen kort tid, så ofte en ny kampanje i morgen.

    Jeg har fortsatt masse taco og brus, men får ikke lagret brød på samme måte. Ga han beskjed om at jeg gjerne bestiller en lastebil om det kommer tilbud på dopapir og tørkeruller :p
     
  4. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    385
    Likes mottatt:
    958
    Bonuspoeng:
    93
    Flott. Det går et par brød i uken, og frysen kan fylles. Blir ikke så veldig drøy opptjening, men bedre enn til vanlig i hvertfall.
     
    Oslo1989 liker dette
  5. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
  6. NilsernNilsen

    NilsernNilsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    2,371
    Bonuspoeng:
    93
    Are, Baldrick, Anita and 1 other person like this.
  7. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Litt enig. Jeg aner ikke hvem dette er, men tolket artikkelen slik at han hadde lagt ut bilde av kvitteringen i en Facebook-gruppe som journalisten oppdaget.
     
    NilsernNilsen liker dette
  8. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Helt enig.

    Skjønner ikke poenget med å la seg avbilde, og gå til media med sånt....

    Han la ut bildet i frequent traveler norge på face først.
     
  9. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    "Selv går jeg på lavkarbo..."
     
    NilsernNilsen liker dette
  10. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    378
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    Sikkert en trivelig fyr, så ikke noe vondt å si om vedkommende.

    Jeg er derimot oppriktig bekymret for hva som kan skje i fremtiden med tanke på en eventuell devaluering. Slike oppslag får nok en fart på sakene tipper jeg. For egen del setter jeg rekord år etter år med eurobonus opptjening fra Viatrumf og trumf. Syns det bare blir lettere og lettere og tjene poeng via disse kanalene. Dette kan umulig SAS sitte stille og se på i lengden. Poeng opptjent fra flyreiser utgjør en minimal andel for min del.
     
    Xflipper liker dette
  11. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Enig. Men jeg tror fortsatt at det er et fåtall som planlegger så mye for å få poeng som han i artikkelen og oss her inne.

    Planlegger tur for 16 kompiser i mai, og lavest mulige pris er første prioritet for samtlige. Unntatt meg selv. De får ingen poeng for turen, jeg la inn mellomlanding og biz, betalte "litt" mer og får et lass med poeng. Jeg tilbød meg å bestille hotell (og legge ut), så 40k på hotell på Expedia/viatrumf betalt med Amex, gir over 50k poeng.

    Men hvis alle begynner med dette, da blir det nok fort devaluering.

    De fleste som leser om han i VG tenker nok "skulle ønske jeg hadde masse poeng så jeg kunne fly gratis", samtidig som de tenker at han er helt tulling som kjøper brød for å gi bort.

    Samtidig får man ikke EB-status ved å få poeng på denne måten, men man får folk til å fly SAS, når de ellers kanskje hadde fløyet DY. De har nok regnet på dette, og inntil videre så tjener de penger på dette.
     
  13. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er vel alle disse ekstrapoengen noe SAS selger til de forskjellige leverandørene / butikkene / restaurantene osv, så SAS tjener vel faktisk litt på dette vil jeg tro. Eller er jeg helt på bærtur nå?
     
    Are liker dette
  14. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Har hatt 7-8 stk som har ringt meg for tips og triks om hvordan komme seg på tur i biz, har gått gjennom alt, amex, trumf, etc.. men ingen har stamina til å gjennomføre, alle «gir opp»

    Så tviler egentlig sterkt på at disse artiklene har noe effekt på dette.. husk at flyselskaper, norgesgruppen etc gjør dette utelukkende fordi DE tjener penger på dette..

    C
     
    jgroneng and DanH like this.
  15. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    Min erfaring også
     
    Chrisbgg liker dette
  16. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tror ikke vi har noe å bekymre oss for. For det første bruker det store flertallet poengene sine på SAS Go til Gran Canaria eller Alicante. For det andre, alle parter tjener jo på dette, så det at mange samler poeng er ikke i seg selv noen grunn til å frykte devaluering. Jeg er mer bekymret for at det kan bli dårligere tilgjengelig på bonusseter, og man skal ikke se borte det kan føre til en prisøkning på uttak av bonusreiser.
     
  17. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Enig. Tipper Asia med SAS vill øke til feks 120 snart
     
  18. lokke

    lokke Medlem

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    197
    Bonuspoeng:
    33
    SAS tjener gode penger på salg av disse poengene. I den siste årsrapporten kommer det frem at salg av Eurobonuspoeng økte med 250 MSEK i fjor, og at "other operating income", som i stor grad er salg av poeng til partnere, nå er oppe i 1600 MSEK. Gitt at deres totale driftsresultat for fjoråret var på ca 1900 MSEK er det klart at de er avhengig av disse inntektene for å gå rundt..

    Men om denne voldsomme veksten i salg av poeng fortsetter så er det nok bare et tidsspørsmål før en av to ting skjer: (1) en større devaluering eller (2) det blir helt umulig å oppdrive bonusbilletter med SAS..
     
    Xflipper liker dette
  19. xry

    xry Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg er "idioten" i artikkelen :) Var aldri intensjonen å nå media med Facebook-posten jeg gjorde i går. Trodde det var en relativ liten gruppe jeg delte til før jeg plutselig ble ringt opp av VG noen timer senere... Kunne jo selvfølgelig latt være å svare på spørsmålene til journalisten, men hadde aldri trodd det var forsidemateriale.

    Selv har jeg en liten knapp på at dette er en god inntektspost for SAS, så håper selvfølgelig disse fordelene med Trumf holder seg.
     
  20. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    :D Tenkte nok oddsen var god på at denne personen var en del av forumet..

    Antall artikler om reising og bonuspoeng har jo økt dramatisk de siste årene. Folk leser dette. Ergo mange "klikk" og journalistene skriver enda mer.. De har nok lært å følge med i diverse fb-grupper, twitter, forumer ;) osv..

    Flere sånne artikler kommer garantert. Vi får bare håpe SAS ikke devaluerer på enda noen år.. :)
     

Del denne siden