Topic ble lang, men sier det meste. Har lagt ved et screenshot. Synes det var skikkelig mystisk med "2 seter" tilleggstjeneste... betyr dette at SAS gjør soft block for diamant-kunder offisielt? :O det er jo helt vanvittig vilt! Synes det er kult (og smart!) at det står 3 bagasjer i go, i stedet for 1, og så må man sjekke inn ekstra. Det betyr jo at SAS forplikter seg selv til å følge opp både mange bagasjer og soft block i framtida i så fall
Med fare for å være gledesdreper så ha du jo to seter i den bookingen; ett til Oslo og ett til Harstad.
Touché! Men det er bare en passasjer da, selv om det er to seter.. Og er det egentlig en tilleggstjeneste at man har sete på returen også? (Spør for en venn)
Som påpekt over, det er setereservasjonen som kommer. Får samme på en tur-retur med kun meg. Og 3 stk på enveisbillett med tre passasjerer, alle med setereservasjon (men kun jeg med *G, én EBB og en hvor bonuskortet ikke er registrert).
Da tenker jeg at det kunne vært skrevet på en annen måte på sas.no. Det er jo tydeligvis ikke så beskrivende og selvforklarende...
Det kan jo hende at det er en "forbedring" dette også. Man er ikke sikret sete ved bestilling, men som EBD får man det som en perk = "tilleggstjeneste"
Dette er nok bare fordi setevalg er et tilvalg som koster penger for alle uten gull. Det som er kult er at man nå får opp reiser booket via andre kanaler. Eksempelvis står det "agentbestilling" på reiser booket via byrå.
Nå popper jo alle reiser opp, så de som skal overraske sin gode halvdel med en reise bør droppe å registrere bonuskortnummer før han/hun vet om turen
Ja, det er jo et lite fremskritt. Men sier meg ikke helt fornøyd før jeg kan endre setevalg online uten å ringe 05400.
Det skal man da klare? Jeg går alltid rett på sas.no for setevalg og kalender-sync når jeg booker via byrå. Kun hatt problem en gang, riktignok i går. Da bad jeg Diamond mailen og fikse det. Løste seg kjapt da
Jeg gjør også det samme. Booker reiser hos Egencia. Går på sas.no med booking-nummer for å velge seter og videresende ruta til gmailen min for kalender-synk osv. Dette funker ikke med den nye sida... Booket en del reiser gjennom Egencia i går. Alle ligger på brukeren min tagget med "Agentbestilling", så det er for så vidt en forbedring. Problemet er at jeg får feilmelding ved setevalg. Gikk over til classic.sas.no og da fikk jeg valgt seter uten problem. Andre som har vært borti dette?
Jeg tror det bare er den nye sida som er ustabil. La inn to egencia bestillinger på sas.no i går og da fikk jeg valgt seter med en gang på den første, mens den andre måtte jeg trykke meg inn og ut av et par ganger før jeg fikk det til :S
Satser på at det går seg til. Er i hvert fall en forbedring at agentbestillinger kommer opp i lista over flyginger. Får man reservert sete i tillegg så begynner det å ligne på noe