Jeg ble glad når alle varslene var med 9/9/9 ledige billetter og trodde i et naivt øyeblikk at SAS hadde hørt på alle klagene om for lite tilgjengelige bonusbilletter
Er det en fast verdi på EB-poengene når man bruker dem til "beste tilgjengelighet"? Og hva er i så fall denne verdien?
Skulle ønske man kunne sette «søk kun SAS billetter» by default, så jeg ikke trenger å filtrere dette hver gang
Har gjort et par observasjoner. Når man søker i "lavpriskalenderen" mens man ser på poengbilletter, har de brukt samme feature som viser "laveste pris" til å vise dager med "vanlige" bonusbilletter. (Markeres med liten brun dott i kalenderen) I tillegg så er det en bug hvor, hvis man ikke har nok poeng til 2 personer, så slår ikke CT voucheren inn og man får ikke bestilt, kommer bare et rødt felt med "ikke nok poeng".
Synes dette fungerte som et skudd da jeg var inne og bestilte billetter til ORD i dag. Det var tydelig hva som var bonusbilletter og hva som var ordinære billetter for poeng. Mange av de ordinære billettene for poeng hadde også nesten samme pris som bonusbilletter (riktignok uten FP rabatt). Jeg kan ikke se annet enn at dette må være et glimrende tilskudd
Jøss, jeg booket da greit i dag.... Edit: Riktignok en helt "planke" bestilling med SAS t/r ORD, og ikke noe *A involvert
Prøvd på en annen maskin? Annen nettleser? PC hvis du bruker Mac, eller motsatt? Ellers kan du prøve å gå inn i et annet rom, eller skifte genser. Man vet jo aldri med SAS IT.
Forsøkt hva du nevner. Forsøkt fra mobil og en kollegas maskin. Kanskje det er issues med min konto....
Ser ut til at ting fungerer nå... og så har poengprisen økt med ca. 100% så en skulle vel ha kastet seg på mens en hadde sjansen...
Hmmm, før kunne man da booke bonusbilletter som open jaw? Skal OSL-SVG neste torsdag, så med DY til BGO fredag morgen og BGO-OSL fredag ettermiddag, men for å få til det må jeg book to enkeltreiser. Mener da å huske at dette gikk helt fint tidligere som en reise?