Nye SAS innenrikslounge

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 11. mai 2017.

  1. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    316
    Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Kom litt sent til festen, men hadde første besøk i morges før 7-flyet til Bergen. Stille og roligig steike trivelig barista. Ser frem til å teste ut litt massasje i tiden fremover!
     
    Sjefen1234 liker dette
  2. chberge

    chberge Medlem

    Innlegg:
    166
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, det var akkurat det jeg syntes var rart også, men det gir også mening siden jeg tipper første innenlandsflygning først går i 7-tiden, så da åpner den en time før det. Utenlands åpner 05:00, altså en time før første utenlandsflygning. Så ble litt skuffet, men gir perfekt mening egentlig :)
     
  3. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg var innom søndag formiddag/ettermiddag. Mye folk, uten at det var et problem å finne sitteplass. Det som er irriterende er folk som misbruker sofa-seksjonen. Mange som lå langstrakte ut og tok opp all plassen.
     
    Nanping liker dette
  4. thestig84

    thestig84 Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Ja syns dette sofa-konseptet kunne vært bedre løst, bruker jo utrolig mye plass, og folk ligger litt strødd rundt.
     
  5. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Sykt digg at det endelig er dusjer på Gardermoen! Alltid herlig og oppfriskende med en dusj etter langdistanseflyvninger. Store og fine var de og, mye bedre med fossefallsdusj enn de gamle greiene på Kastrup. Men, med all den plassen hadde det ikke gjort noe om de plasserte toalett der og. Og kanskje noe litt ordentlig shampoo/såpe/krem. Det som var tilgjengelig nå, minnet skummelt mye om håndsåpe.
     
    Jan Fredrik and Misterix like this.
  6. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    316
    Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Pørver å bestille massasje gjennom appen til i ettermiddag, men jeg får bare beskjed om at jeg ikke får bestille før jeg har boardingpass. Boardingpass har jeg i bøtter og spann, så det er noe som skurrer. Noen som har opplevd lignende? Får man ikke booket før massasjefolkene faktisk er på jobb?
     
  7. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Merkelig, er slik det står hos meg når jeg ikke har boarding pass, men ikke når jeg har et (innenfor 24 timer, med avgang fra OSL).
     
  8. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    316
    Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Byttet nettopp telefon og da forsvant hele knappen med OSL-lounge. ❤️ SAS IT

    Slettet appen og installerte på nytt. Knappen er tilbake og bestilling av skulderknaing er sendt:D
     
    Last edited: 28. sept 2017
  9. Maverick23

    Maverick23 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    740
    Bonuspoeng:
    93
    E.C Dahls på flaske i loungen i dag :)
     
    LN-FHU and wilco like this.
  10. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    316
    Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Skrekkelig fult i går ettermiddag og jeg fikk litt den samme følelsen som i den gamle loungen med folk som ikke fant noe sted å sitte og så seg nødt til å innta pølsene stående midt i buffeten.

    Men 15 minutter rygg- og skuldermassasje var helt perfekt så jeg håper nok folk bruker tilbudet til at det blir værende!
     
  11. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Siden det var eneste ledige sitteplassen da, eller...?:eek:
     
    Chrisljo liker dette
  12. mofser8

    mofser8 Medlem

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Ingen øl fra Dahls i dag. Bare Munkholm i kjøleskapet og Ringnes og Carlsberg på fat.
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Dahls var vel dessverre bare tilgjengelig på åpningsdagene :(
     
  14. mrhaakon

    mrhaakon Aktivt Medlem

    Innlegg:
    483
    Likes mottatt:
    1,390
    Bonuspoeng:
    93
    Det var masse på fredag i forrige uke . Så tydeligvis er det ikke bare på åpningsdagen det er tilgjengelig.
    Noen som har vurdert å spørre?
     
  15. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,421
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk spørreundersøkelse om mitt siste besøk i loungen, som da var i nye innenriksloungen. Fikk spørsmål om hva jeg syntes om tilbudet av snack og drikke, men ingen om mat. Muligens et tegn på at mat ikke er viktig... :eek:

    Synes for øvrig at det er litt vanskelig å få oversikt over hvor det er ledige sitteplasser pga inndelingen. Men samtidig gjør den inndelingen at det blir litt roligere følelse, så en kan vist ikke få alt.
     
  16. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk samme førsteinntrykk (har bare vært der en gang), men jeg går meg som regel en runde rundt i loungene jeg besøker og ser meg om før jeg forsyner meg av mat og/eller drikke.
     
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Stemmer det ja. Merkelig at det skal være så inkonsistent. Jaja, kanskje neste gang da.
     
    mrhaakon liker dette
  18. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Var på OSL i dag. Behagelig og rolig på en lørdag. Den nye delen har bra design.

    Innenriks lounge var fin, for å være innenriks lounge. Likte godt de tre kontorbåsene i enden, vinterlysbordet, treningsrommet og det bra utvalget av krydder, frø/nøtter. Atmosfæren var noe IKEA-kafeteria og de trekrakkene var lite gode å sitte på.

    Tuslet bort til SAS lounge utenriks og trives bedre der – både i Business og Gold delen. De hadde også spekeskinke, vin på flaske, bedre romfølelse og utsikt. Tror det var totalt 12 mennesker i hele loungen. Lørdag er en bra flydag.

    Høstmenyen til SAS i Europa ser flat og kjedelig ut. Ingen bilder og ingenting om ingredienser/næringsinnhold. Her har SK litt å lære av LCC på presentasjon om de vil ha bedre salg.
     
    Last edited: 05. nov 2017
    Scandipendler, KristianR and Eddie47 like this.
  19. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Det forrige menykortet var jo fullt av deilige bilder! Det nye designet er riktignok pent, men å få inn noen bilder igjen er en veldig god idé. Er jo blitt en trend til og med på eksklusive restauranter å ha bilder i menyene.
     
    Edvard liker dette
  20. sirwinston

    sirwinston Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Hva gjør at man skal velge denne loungen før gull-loungen?
    Og er det en egen avdeling inne på denne loungen som man MÅ ha gullkort for å komme videre inn i?
     

Del denne siden