Nyskjerrighet kanskje? Eller veldig glad i kaffi? Viss man ikke har vært der før så er den jo verdt besøket, men viss man likevel skal til utland så vil i alle fall jeg fremdeles foretrekke gull-loungen. Og nei, der finnes ikke en egen gull-avdeling i den nye innenlandsloungen.
Jepp, en for Plus/Business og en for Star Gold. Du kommer til sistnevnte ved å gå gjennom den førstnevnte.
*Kjepphest* Teen er flere hakk bedre. Men siden Cafe Lounge i BGO nå sist jeg var der hadde fått samme type te som innenlandsloungen, så sitter jeg med forhåoninger om at forbedringer snart kryper over til utenlandsloungen også... Forøvrig er det noen sofaer og stoler i innenlands som er litt bedre enn de man finner i utenlands (etter min mening), men det er ofte opptatt der...
Er det kun suppe som serveres som ordentlig mat i loungen? Vurderer å droppe middagen, også dra rett på denne nye loungen i ettermiddag, men det er kanskje en dårlig idé?
Det er en dårlig idet! Det serveres som regel to supper. I tillegg kan du lage din egen salat, og her kan man også velge potetsalat eller noe qinoa-greier!
Av varmmat er det vel berre suppe som serverast. Kvaliteten på denne skal eg ikkje uttale meg om, men det kan sikkert andre. Det er i tillegg eit par kaldrettar, den eine er vel gjerne potetbasert (og så kan du fresa på med diverse tilbehør),den andre er vel gjerne risbasert (tilbehørkøyret gjeld òg her). For min nokså lite kresne gane, vil eg påstå at desse kalde alternativa er gode og det er fullt mogleg å ete seg mett. Andre kan ha sitje med avvikande inntrykk. Kva er feil med middag heime først og så ein middag nummer to i loungen med noko godt i glaset attåt? Edit: Ser at @NilsernNilsen har gitt eit litt meir presist svar på kva dei kaldrettane er for noko over her.
Takk for to veldig gode svar! Skal nemlig rett fra jobb og til Gardermoen med tung koffert, så knotete å få seg ordentlig mat i forkant. Alternativet er å ta turen innom Østbanehallen eller noe. Tror kanskje jeg går for det, også får jeg ta en god middag nr 2 i lungen.
Maten på innenlandsloungen er fin den, men jeg ville ikke droppet middag om du spiser litt over snittet når det gjelder mengder. Du skal forsyne deg ganske mange ganger om du vil bli mett på kaldmaten + suppe i loungen. Gikk matlei før jeg ble mett sist og da blir det fort kaker/kjeks/øl som fyller resten av magesekken (ikke at det er negativt )
De har også ofte en pastasak som er bra. Dog har de i senere tid blandet inn skinke istedenfor kylling så da er jo hele retten ødelagt.. De har ikke hatt den som de har i DK med tomat og mozzarella dessverre.. Og tirsdager er det pølser om man liker slikt. Ca 15-1830.
Var innom innenlandsloungen i ettermiddag. Da var det så smekkfullt at jeg snudde og gikk derfra. Har aldri sett så mye folk i noen lounge noe sted i verden slik den på OSL tidvis er.
Var innom på fredag ettermiddag, før at det var lov for sølvkortholdere å bruke loungen, og det var allerede stappfullt da. Er veldig glad at jeg slipper å reise denne uken...
Som trønder er eg ikkje blant dei kjappaste her på berget, men 'Rydd sjølv, mora di jobbar ikkje her'-skilta er vel nye av året -- eller kva?
De kom vel i nov-des. De ansatte hadde ikke helt trua på at det ville funke. Det som er trist er at interiørarkikten ikke tok høyde for at dette kunne bli en god ide. Hadde det blitt gjort kunne jo stativene/trallene sklidd litt bedre inn i omgivelsene.
Tralleaktivitet og skilt er observert 29. Jeg satte pent fra meg porselenet, akkurat som hjemme. Tenker det er helt greit i et høykostland?
Var ganske mye folk den 22.des, som vel regnes som en av de mest travle dagene. Litt av utfordringen er at staff ikke kommer frem mange plasser med trallen, og da må bære manuelt, som tar lengre tid. Og bak kaffebaren er det ganske trangt å gå. Men jeg må si at som innenrikslounge er jeg imponert over hva SAS har fått til
Etterlengta oppgradering på nye SAS innenriks lounge. (Endelig deksel rundt konteksten) Hilser fra toalettet