Finfint reiebrev, og ekstra kudos for at du tør reise i så lys bukse, i mine øyne er det likestilt med mange typer ekstremsport!
Takk! Nei, kan ikke huske å ha luktet noe slikt. Tusen takk! Tøft! Takk for at du sjekket opp. Haha... Ja, du har et poeng der. Men jeg pleier som regel og passe på å ikke være ekstremsport utøver. Altså ikke ta unødvendige risker med mat, drikke, etc. Takk for hyggelig respons på reisebrevet også.
Takker for et herlig reisebrev, merkelig hva den "amerikaneren" tenkte, noe så uforskammet å besitte en annens plass, antar vedkommende forflyttet seg uten et braske tak Det forventes flere reisebrev fremover.
Jeg er ikke typen til å henge ut folk, men han ga fra seg et sukk og var muligens litt "misfornøyd" med at han måtte flytte på seg. Så jeg prøvde å være så høflig som mulig og ga han et forsøk på et slags "medlidenhetssmil" nå og da, hvis øynene møttes ila turen. Han var typisk amerikansk for å si det sånn. *host* stor, bred og kortvokst *host*. Så jeg mistenker at han synes det var et ork i seg selv å flytte på seg. (No offense altså.) Mulig han også synes det var litt ekstra pinlig da det satt to *host igjen* flotte jenter *host* på setene ved siden av oss på både rad 7 og 8, som han da måtte flytte til. Jeg spekulerer selvsagt, men.... Haha.
Takk for artig reisebrev, har gjort akkurat det samme som deg, og sitter nå i NYC og skriver denne kommentaren. Har tenkt å skrive mitt eget lille reisebrev, men klarer av en eller annen grunn ikke å finne igjen linken for å skrive det. Satser på å klare det. Har noen dager igjen i NYC, så noe må jeg jo få til.