Hei, Vurderer å ordne nytt kjøkken i sokkelen ved neste doble poeng helg. Noen tips om hvor man bør se etter kjøkken for å makse poeng inntjening samtidig som man ikke svir av for mye på et lite kjøkken man selv ikke blir å bruke?
IKEA tar Amex, fikk meg nesten én hel CT på ett kjøp av kjøkken der Kjøpte gavekort på nett noen dager før, fylte på Amex med innbetaling, og gjorde kjøpet med 3 gavekort på 10k + resten på Amex. (Du kan bruke så mange gavekort du vil, men bare ett betalingskort - på nettlenken for betaling i hvert fall, tipper de kan trikse enda mer i fysisk butikk)
Har ikke Amex pr nå. Så mastercard er tingen. Men det er altså Ikea som er best uansett? Litt unna nærmeste Ikea i Tromsø...
For noen år siden hadde jeg en ansatt driftstekniker (næringseiendom) som i flere år hadde vært kjøkkenmontør, han foretrakk alltid at det ble brukt IKEA kjøkken.
Ikea har vel i blant kjørt rabatter på kjøp av gavekort, eller gavekort på kjøp av kjøkken. Hvis et sånt tilbud sammenfaller med doble poeng på SASMC er det en helt grei deal. Ulempen med den siste varianten er at det da må lages to bestillinger for å bruke opp gavekortene en får fra første kjøp. Jeg mener IKEA leverer til ganske greie priser, men hvor langt nordover osv må du nesten lese deg opp på. Selve designet kan du jo gjøre online, og få laget bestilingsliste osv, eventuelt få hjelp av kjøkken byggerne på IKEA til å se over og komme med praktiske forslag. Har satt opp endel IKEA kjøkken selv, og tenker de er både helt greie i kvalitet og enkle å sette sammen osv.
Hvis du kjøper et helt kjøkken er det helt kurant å få det levert. Kjøkkenet vi har på hytta nord i Trøndelag ble tegnet og bestilt på ikea.no, og de leverte hele greia på døra. Husker ikke hva vi betalte for frakten, men det var en pølse i slaktetida i forhold til totalsummen.
Fordelen med å få levert kjøkkenet er at det pakkes og fraktes fra sentrallager i Sverige, herunder hvitevarer. Jeg fikk komplett kjøkken uten at en eneste del manglet. Frakten inkludert oppbæring i 3. etasje var under en flybillett t/r TOS-OSL i SAS plus.