Synges fortsatt i mitt hode etter gårsdagens julegalla i Operaen Nå er julestemningen i boks, etter en flott julekonsert i Operaen, anbefales på det sterkeste Ha en strålende mandag alle IF-ere I kveld blir det førpremiere på Kampen om Narvik, det blir spennende.
God morgen! Ny uke, nye muligheter. Gårsdagen var innholdsrik. Lang tur i skogen med hunden, det var stedvis mye snø, som ikke bar, så vi var alle ganske slitne da vi kom hjem. Men, vi klarte å henge opp et par julestjerner i vinduene, så det blir litt hyggeligere i vintermørket. Ramen til middag er aldri feil! Håper alle får en fin uke!
God morgen fra hjemmekontoret. Kun ett digitalt møte i dag, resten av dagen kan jeg faktisk jobbe Fare for at jeg også fortsetter jakten på sommerferien. For hvert alternativ som blir streket bort dukker det nye opp. Vi blir enige til slutt. Julekuleproduksjon er i full gang på 3D printeren, har nå endelig funnet den riktige innstillingen slik at det eneste etterarbeid er å lime på "spissene" til stjernene. Og så må jeg få tak i lyslenker for å ha oppi. Dette blir bra. Ha en flott mandag!
God morgen fra bortekontoret i Fredrikstad! Det synges i hodet her også etter en drøy onworld lounge-runde og påfølgende julebord, så satser på at det blir noen rolige dager på kontoret før turen går til Trondheim på onsdag. Ha en fantastisk uke alle sammen
Mandag, enda en dag i fjellene og i dag kjørte jeg helt til grensa av Burma, og besøkte en landsby. Ganske så spesielle folk Har forstått det slik at det er svært viktig for dette folket at halsen er lang nok til å rekke opp til hodet og ja halsen er lang nok. Jeg kan også si at ringene starter i en tidlig alder for Karen folket. Lurer på om jeg skal blåse dette bildet opp og henge det på veggen hjemme
God morgen fra gyngestolen. Nei, vi er ikke kommet dit ennå! Alt for travelt, bringe, hente, hente, bringe. Alt skal på plass før jul. Inklusive eget julegaveønske, som jeg ennå ikke vet hva er. Flyttet, forenklet og ombooket turen til LHR i januar for å utnytte F&F. Gir følelse av å leve når en kan sjonglere litt med reiser. Flott bilde, @Kaffen. Få det opp på veggen. Ha en fin dag, alle IFere!
God kald mandag! Startet med -18 imorrest og varmepumpa på full fres. Med de strømprisen som er nå så er det jo neste lønnsomt å dra til varmere strøk Siste skikkelig arbeidsdag på en stund og koffertene er snart pakket. Ha en god en! T-1 MIA
God mandag morgen fra Oslobyen som kan være så grå og kald den bare vil. Mer bekymret for LHR. Men de har vel rukket å måke 5cm med rim nå? T-0 til Manila. Som igjen starter med flybussen. Air India F ble forsøkt booket i helgen. Billetten fallt ut av bookingen før den ble billettert. Snakket med en ung svensk dame på CT telefonen som så reiseruten, og la inn igjen. Men å faktisk ta kontakt med backoffice og be dem ferdigstille med en gang det klarer de ikke. Selv om jeg nå har forklart x 2 at billetten forsvinner etter et par timer. Jaja, vi får se hva verden bringer av nye gleder. Snart er det gullstua.
God morgen fra hjemmekontoret, litt i uorden på døgnrytmen enda etter hjemkomst fra LA i går. Godt men en hviledag i dag, men har utreise igjen i morgen ettermiddag. OSL-LHR, overnatting før LHR-DOH med QR. Bør kanskje se om det er noe ombookingsmuligheter hvis «snøkaoset» skal vare flere dager.
På solkysten er det blå himmel, kaldt og alt for mye sne! Godt å komme hjem til egen seng etter siste (?) flytur i år. Skal ikke reise noe sted før neste år! T-49 til PTY
God formiddag fra Holme ! Kan melde om at det er ikkje bare med SAS det kan lønne seg med agentrulett Nespresso har også sterkt varierende kompetanse på telefonsupport gjengen sin Nr 1 skjønte vel ikkje heilt at maskinen ikkje virket, men nr 2 fant problemet med tilhørende løsning ut i fra blinkene til knappen Ha en ellers bonusbringende uke
Hehe, LHR og hele Storbritannia pleide å være notorisk dårlige på å håndtere snø. Og de "helt spesielle" glatte bladene som faller fra trærne ned på togskinnene hver høst. Etter store forsinkelser og direkte stengning av flyplassen i flere dager for noen år siden kjøpte LHR en haug av tunge maskiner fra norske Øveraasen, så nå har de god snøbrøytings-beredskap
Gode maskiner men ingen ide om hvem som skal bruke dem? 22 timer på LHR eller noe sånt, så jeg tåler en lite forsinkelse.
God formiddag fra Grenland. En hard lørdag på julebord i Oslo unnagjort. Gårsdagen var lite produktiv. Fant i dag bonusbilletter til Maldivene neste vinter på SAS Star alliance siden. OSL-IST-MLE nedover, og MLE-IST hjemover med Turkish. Ringte SAS og traff en jævla tyvärr Svenske. Han kunne ikke se det samme som jeg, enda jeg leste opp leg for leg. ..tyvärr La på, og prøvde igjen, da med engelsk som hovedspråk. Vedkommende fikk lett booka overnevnte tur. Slet med å finne reise fra IST til OSLpå kvelden, så da ble det ett døgn i Tyrkia på veien hjem, og IST-FRA-OSL dagen etterpå. Får høre hva toppsjefen i heimen mener om bestillingen da? Ha en tyvärr fri dag
God kveld fra hovedstaden. Altfor tidlig start på arbeidsdagen i dag når den begynte kl. 05 på en mandag, så skal nok få sove ekstra godt til natten. En kald dag å måtte jobbe utendørs på, men heldigvis hadde man kledd seg for været og det var kaffe å varme fingrene på 4 dager til det som ligger an til årets siste flytur får bare tro britene har klart å måke bort snøen før den tid Faktisk så er LHR blitt 1000 ganger bedre enn de var (ikke at det skulle mye til), men de klarer faktisk å holde flypassen åpen nå imotsetning til Stansted og Gatwick, og det er jo noe, så håper du kommer deg vel frem og når flyet!
Jeg kom fram på tid. Ingen problemer overhode og tuben gikk rett til hotellet. Så jeg er i Soho og har det fint takk takk!
O herre min hatt Sitter despo og leter etter MR før F&F går ut. Skal en gå for en enkel SVG-GDN-SVG som gir 7811*2 poeng for 3728 (kunne vært 9061*2 for 3948, men på vinterstid tør jeg ikke det), eeeeellller skal en gå for en Centurion lounge, med SVG-LHR kvelden før, og LHR-AMS (KL) med 1t connection til AMS-OSL-SVG (SK) som da gir akkurat de 4000*2 som jeg trenger… Eller kanskje tryggere å gå for en loungesafari på LHR, SVG-LHR-SVG 5687*2 for 4500…. Årgh! I-landsproblemer altså!!!