God morgen! Det lille av jetlag som jeg hadde har nå gitt seg, og å være på jobb til 0700 er ikke no stress! Hele dagen går med til å ferdigstille et prosjekt for en kunde, så får vi satse på at de er nøgd i morgen når det er "hand-over". Ønsker alle en flott dag! Thomas
God morgen fra rad 28 på DY 525. Kontordager på Lillestrøm venter, da blir det fred på fast telefonen da få vet om mitt lille "hide away office". I dag starter jobben med å produserer noe tilbudsdokumentasjon, kvelden blir slapp, tenkte å hente inn noe ekstra søvn Ha en fin dag
Morning fra Gardermoen hvor man endelig har kommet seg av flyet. Ble en drøy halvtimes venting på en fungerende trapp, siden vi parkerte på stand 185 (fjernpark) pga kansellert retur til EWR (UA39) Har nå fått skiftet til rene og pene klær, og straks blir det å ta seg til Oslo by per buss før en eller annen ekspressbuss tar oss til S(n)ørlandet
God formiddag fra det iskalde Sørland! Ble en bedre flytur fra Oslo til KRS i går enn i forrige uke, heldigvis. Eneste minuset er at man blir så trøtt etter sånne dager, og fikk tydeligvis ikke nok søvn i natt, så jeg sitter her og gjesper. Får satse på en ettermiddagslur da. Ellers ingen planer.
God bedring, Frode Morn morn fra BA764. Passelig sutrete og benyttet anledningen til å hudflette BA crewet som campet i galley mens jeg hadde drinkskiltet på i 20 minutter. Skal si de skvatt. Under halvfullt over dammen, 5 mann i PE, 7 i Club og fortsatt fant BA revenue management at de skulle selge 60 seter i biz i går, noe som selvsagt ikke skjedde. Avios ville de ikke ha. I tillegg var vi nesten 4 timer sen etter veldig sent fly inn kombinert med deicing og en forvirret kaptein som fant ut at han skulle ta en sightseeing rundt ohare Så da blir man litt sutrete. I Club nå ihvertfall. Oslo neste
What? Måtte Herren reise i Premium Economy? Hva har skjedd? Har sparetiltakene skjært alt inn til beinet nå i Milhuset?
God morgen fra MUC kantina. Straks på vei tilbake til "prompeluktland" - aka - Øst Europa. Her er det Europa rundt i economy class for alle penga, og det er jo hyggelig å se hvordan almuen har det i blant Ha en fin dag.
G'morgen fra WIAS Vest! Her er det sol og fint. Snegangsbrisen fra Chicagosibirsk har begynt å melde seg, og fyringsregningen stiger nok ytterligere ... Heldigvis ingen nedbør ..
What's there not to love about Eastern Europe? The faint smell of farts in the lobby... The lightning quick hotel wifi services… The soft an comfy beds…