Skal du på denne eller en annen film? Hvis du melder deg inn i kinoklubb via viatrumf, (koster 149,-) så får du 50% trumfbonus. Dvs 75 trumfkroner på konto, og halv pris på filmen.
Nope.. syns bare det var lettjente trumfkroner. Hadde tenkt å gå på kino å betale i luka som vanlig, uten noe medlemsskap.
Du reise ikkje te Hå hvis du ikkje må. Bryne går greit, så lenge du holder deg borte fra stadion. De har jo nettopp fått ny kino på Bryne, skal visstnok være bra.
Veldig få filmer som man får rabatt på og bare 1 billett pr film.. Er du altetende så er det jo en god deal. Ikke like god ellers..
I tillegg til 50% på Viatrumf kjører de 2-for-1 på nye medlemsskap nå, så her kan man faktisk gå i pluss om det er en film man uansett har planer om se.
Jeg kjørte på med et medlemskap via Viatrumf, men nå et par timer etter betaling så har det enda ikke dukket opp noe under "Mine kjøp". Er vant med at kjøp dukker opp ganske kjapt etter gjennomført handel. Noen andre som har forsøkt seg uten å få opp kjøpet i Viatrumf? Edit: Scratch that. Det dukket selvfølgelig opp akkurat i det jeg postet dette.
Og hvis noen lurte: Får jeg KinoPluss-poeng for billettene jeg kjøper med Kinoklubb-rabatt? Ja, hvis du kjøper billett med Kinoklubb-rabatt i en av Nordisk Films kinoer får du også KinoPluss-poeng. Du logger deg inn i KinoPluss når du kjøper billetten på kinoens nettside, og samler da poeng på vanlig måte. Legg merke til følgende: Hvert år velger vi ut 10 gode filmer som våre medlemmer kan se til halv pris. Medlemskapet koster kr. 149,- pr. år, og fornyes automatisk inntil du selv velger å si det opp. Vil man da automatisk få Trumf hvert år eller må man si opp også melde seg inn på nytt?
Utmerket. Meg bekjent fikk en ikke KinoPluss poeng den gangen Kinoklubben ble startet opp. Ren gjetning fra meg. Men en må nok melde seg ut og inn igjen hvert år for å få Trumfpoeng hvert år.
Aldri vært medlem der så kan ikke si noe 100% sikkert angånde kinopluss poeng men det står det på siden dems, ref; https://www.kinoklubb.no/Artikkel/1250855/ Man kan også melde seg ut med engang også stoppes det automatisk etter et år. Så da vil man jo få en eller annen beskjed, også er det bare å sjekke ViaTrumf på nytt.