Formen er litt under middels dritt.
Til glede for de to andre passasjerene i F fra BKK til HND har jeg hostet hele natten. Flyturen tok ca 5 timer, og jeg fikk selvfølgelig gammel 747. Se tidligere post for å se hva som skjedde på denne turen, da det var akkurat det samme. Bortsett fra at jeg sto over champagne nr 2 etter avgang.
Jeg har i tillegg fått feber.
Rett utenfor flyet sto det en dame fra ANA og ønsket meg velkommen. Hun skulle ta meg med til loungen. Heldigvis fikk jeg kjøre sånn golfbil som spiller musikk, for det var langt! Og formen er som sagt under middels.
Vel fremme i loungen spurte jeg om det var et apotek på flyplassen, og det er det. Books &Drugs heter det der. Jeg har fått noen piller med all tekst på japansk, men det skal visst være bra for helsa.
Jeg har tatt en dusj, og det var digg.
Så kom min venninne som fulgte meg til loungen, og tok temperaturen min. (Under armen, heldigvis..) 38,1 er respektabelt.
Jeg får kalde kluter, og har fått meg en stille krok jeg kan gjemme meg i. Nå må jeg få meg noe mat, tror jeg.
Dessverre blir det lite Umashu rokku og annet moro på meg i dag. Jeg tror det er best å ikke blande de rare pillene med alkohol.
Håper formen er ok nok til å nyte ANA F om 3 timer...
Vis alt...