Det minner om han som fikk 2 slips av svigermor til jul .. på 1. juledag var det middag hos svigermor og han tok på det ene for å glede svigermor .. Da han kom sa svigermor .. «ÅHH .. du likte ikke det andre!!!!» Jeg kjøper øl hos KIWI ... og har i gamle dager produsert Ringnes, Arendals, Lundetangens, Schous, Frydenlunds osv.. Synes Hansa har mistet egenarten .., synes det smaker som alt annet øl ..
God kveld, Ble levelig på terassen etterhvert og ser frem til de 20 + - gradene de melder til fredagen, og ikke minst langhelg. Jaggu dukka det ikke opp en fregatt her i dag også, men det var ingen som pusset Bofors kanonen i dag: Kjedet meg tidligere i dag og søkte av en eller grunn på "25 travleste flyplasser" (søkte på mye annet også da alt var stort sett reiserelatert) i Europa, og fant ut at jeg hadde bare vært på 13 av dem, vel det var egentlig flere enn jeg trodde. Selv om det er travelt der jeg jobber så har COVID-19 visst innhentet oss også i.o.m. at jeg er i O&G, så i dag har jeg for første gang sendt en søknad på en offentlig stilling. Men det er nok mange "om beinet". Offentlige stillinger har vel gode pensjonsordninger ? Ha en fortsatt fin dag.
Det er korrekt min herre, om du spiser sukkersyke mat, kan du faktisk gafle i deg dobbelt så mye, pga Kcal som er påskrevet etiketten