Hovedpolet er i Valkendorfsgaten … polet på Bystasjonen har også svært godt utvalg. I gamledager var det også tapperi i Valkendorfsgaten …..
Nei dessverre …. men en gevinst på ca 10 000 kr hver mnd. jeg har eid leiligheten er bra … og den har vært utleid de siste 3 (1/2) årene …. Hadde det ikke vært for at det er en OBOS leilighet så hadde vi sikkert ikke solgt nå ...
God onsdag fra Oslo, her tikker avbestillingene inn fra KLM og sommerens tur til Karibien får siste spiker i kista. Ikke akkurat overrasket, men så lenge det er håp osv... Har backupreservasjoner inne, så nå blir det innenriks med SAS i stedet
Grei pensjonssparing! Vurderer å bruke noe av overskuddet fra hussalg til å kjøpe en utleieleilighet. Det blir nok ikke OBOS.
Det er en god ide …. jeg var og så på noen på Løren Det viktige er sentrumsnær og i alle fall "nesten oppå" en T-banestasjon. Små sentrumsnære leiligheter er alltid attraktive enten det er utleie eller salg.
Der hadde du flaks. Gusbourne var det beste alternativet. Da bør du holde deg unna borettslag også. De fleste har relativt strikte utleieregler. Selveier er veien å gå, selv om den drar med seg vesentlig høyere dokumentavgift.
Jepp. Selveier er veien å gå, som du sier. Skulle inn på Finn.no og sjekke markedet litt, men akkurat nå er Finn nede for telling.. Tror budrunden til @Eddie47 ødela Finn.
For meg var dette en kalkulert prosess. Leiligheten skulle selges før sommeren i år fordi heretter er det ulike offentlige og private pensjonskasser som skal finansiere mine flyturer. I tillegg har bl.a. MDG sørget for at det i 2020 ferdigstilles alt for få leiligheter i Oslo og derfor er det mangel på tilbud, i alle fall for små sentrumsnære leiligheter. Plutselig kom flaggermusene og spredde sitt støv utover verden og destabiliserte markedet et par uker, men dette har tatt seg opp igjen. Jeg er i alle fall godt fornøyd med resultatet.
Det var som pokker. Har ikkje Elite. Berre Premium. Treng ikkje statuspoeng og har ikkje eit forbruk på 300k i året.
Som @RoadKing , vil anb. deg å ta en telefon til dem og få deg registrert, dette er enkle poeng å opptjene.