God ettermiddag fra OSL. Turen går til ZRH, med LH/LX via FRA. SAS boarder med direkteflight på nabogaten, det frister rett og slett ikke(jeg er nok en kunde de har forbedret vekk). Ellers småhissig stemning i sikkerhetskontrollen, folk liker ikke stå i kø før køen begynner;
Mandag forrige uke var det like mange (få) sluser åpen På OSL som da jeg fløy til BGO 12. mai. Hakket flere som er ute og reiser nå....
Jaja, ting går på en måte framover; Dusjene på FRA Senator er åpne igjen; Men det går betraktelig tilbake i tid også. Noen i Canada bestemte seg for å kopiere DC-9 layout, og Airbus bestemte seg for å kjøpe ideen; Så her sitter en ombord i en A220 «C-Series» i 2-3 layout LOPA; Edit; i motsetning til LH så byr LX på sjampis. Fikk ikke noe bilde av flasken(serveres av halvflasker), men det er Leroy;
God kveld fra hovedstaden. En våt og grå dag i dag aka innevær, og nå i kveld er det igjen ballsparking fra England på tv-en så det er jo enda en grunn til å holde seg i sofaen... snart helg og bare 1 uke til ferie Jeg var veldig fristet til å kommentere/spørre vekterne på fredag om når de har tenkt å åpne flere sluser med tanke på at køen nå er lang og det vel ikke akkurat er gode koronatiltak å tvinge alle til å stå tett i tett i lengre kø enn nødvendig, men valgte å påpeke vannlekkasjen de hadde på gulvet istedenfor siden den virket noe mer farlig der og da siden folk nesten gikk på tryne pga. de skled i vannet... Ellers så var det vel faktisk like mange/få sluser åpne nå på fredag, som det var når jeg fløy 5.mai når flyplassen var nesten tom... Kanskje noen bør bør melde Avinor til FHI for å få åpnet noe mer?
Hvem er den «noen»? De som står i køen for sikkerhetskontrollen og kommentere at det er lang kø er mitt første-valg ... Men hva vet jeg, jeg flyr jo ikke for tiden.
Hvis dere organisere dere, så kan det være at det hjelper. Å klage på Insta, FB og bla bla bla er bare for å få likes og sympati.