God formiddag fra 7D på SK4411, snart på vei mot OSL. Mine tre første segmenter som EBD i dag. Målet er å smake på den berømte Ringi'en.
God morgen fra Oslo hvor man ser frem mot helgen og neste flight. Våknet til en hyggelig mail fra plusgrade i dag, men nå lurer jeg på hvilket sete jeg skal velge. Dette skal være en 73H, hvordan er rad 1 her? Vi er to som reiser sammen, men tar heller blokkert midtsete på rad 2 enn inntil hverandre på rad 1.
Har du noe tid i Lisboa har jeg 3 klare anbefalinger: 1) Reis med skrangletrikken (linje 28) som går "tvers" i byen. Da kommer du i passe gåavstand til Castelo de St. Jorge ( unn deg (/dere?) en tur rundt på borgen). Ta samme trikken ned gjennom gamlebyen og opp på andre siden ( Bairro Alto) 2) Gå av på/nær Praça Luís de Camões, og da finner du Ruo du Norte (en smal gate som går videre oppover fra torget) Gå til # 81 "Grapes and Bites" https://www.facebook.com/grapesandbites/?rf=234416639908802 .Der anbefaler jeg å kjøpe en "Smakepakke" for portvin. Har du flere dager, ta "Ruby" en dag og "Tawny" neste. Hvis du kun har en dag: velg "Tawny". 3) Når du likevel er i Bairro Alto: gå noen få hundre meter bort til St Roche-kirken. Den ser høyst beskjeden ut på utsiden, men er et eventyr inni. De innvendige (overdådige) utsmykningene ble visstnok "prefabrikert" i Roma av datidens (barokk) beste håndtverkere, behørig velsignet, og så montert i Lisboa.
Er vel ingen av SAS sine 738 som har slikt oppsett, er nok heller en bug her. Ikke minst god formiddag fra Tromsø som endelig har fått sommeren på besøk!
God formiddag fra FBU, lavt skydekke og regn i lufta. Ingen flights i dag heller, god tur til dere som har.
Sitter på SK4416 som er litt forsinket. Tilbake senere i dag og deretter til Bergen. Flyr på 1A så satser på Ringi!
God formiddag fra Italia. Siste dag før hjemreise i morgen. Kommer til å savne 28 varme og bobler til frokost. Ha en toppers dag
Status på dagens RR (Ringi Run) ned til Brussel er full pott så langt. Så får vi se om siste flyvning lever opp til forventningene.
God kveld fra Trondheim Her pakkes og flyttes og rotes og ryddes og males ting vi skal ha på hytta. Overlevert i går ettermiddag så nå kan jeg kalle meg hytteeier Akkurat nå er det liten pause for å la et strøk maling tørke, ventetiden tilbringes med å vaske sengetøy og håndduker som skal være med på lasset. Har i tillegg to småttiser som skal legges, kjærringa er på handel etter dyner og puter og div småtteri......så sånn går no dagan... Ha en rolig onsdag...