Fortsatt Villa Yannis 2 her på Kreta. Så forresten et fly mens vi satt ute i går kveld. Gjettekonkurranse om hvor det kom fra (vi regnet med det skulle lande på CHQ). Jeg kan si at ingen gjettet riktig
God onsdag fra Bonaire. Her har et digert cruiseskip lagt til kai på morgenkvisten og byen kommer til å bli oversvømmer av folk. Heldigvis har jeg planlagt for denne situasjonen ved hjelp av det lokale havnevesenets internettside, så i dag blir det frisørbesøk for gutta, dykking på husrevet og fruen får besøk av massør på ettermiddagen. Så slipper vi unna det verste rushet
God onsdag fra monteverdi lounge på Mxp, ganske dårlig lounge med null utsikt og dårlig mat. har hatt tidenes lengste innsjekk med wizzair, 2.5t, og betalt 73€ for 6kg ekstra baggasje! Nok klaging fra meg, ønsker alle en fin onsdag!
God ettermiddag frå austlandsveiret i Sunnfjord. Heimeferie er ikkje rare greiene. Madammen sa ved middagsbordet at eg gjerne måtte ta meg ein luftetur. No har eg tinga luftetur til ORD neste veke. Vel to døgn frå ankomst til avgang. No gjenstår det det berre å få slutt på streiken.
Selv turist i en 380 er hyggelig. Rett og slett fordi flyet er rimelig nytt fortsatt. Og det er så stort og tungt at man knapt merker at det tar av eller lander. I tillegg til at man ikke hører motorstøy med mindre man sitter rett ved vingene. Fikk hyggelig overraskelse på main deck EK i 380 igår (skulle egentlig vært B777) med EK fra BKK til DXB. Kidsa elsket det, og jeg også - men for dem var det første gang
Blir nok bra. Tester in flight wifi på 37.000 fot 2t 35m fra Doha. God mat ombord og servering av te med attåt og øl så er vi berga noen timer. Bra kvalitet i Osl Lounge idag med god suppe og røkt laks og vaffler. Not bad, not bad
Bra å høre! God tur videre! OSLounge alltid bedre enn SAS etter min smak. Går ofte dit (med gratis-kortet fra banken) selv når jeg flyr SAS og kan velge gullstuen.