God morgen til alle nisser! Ble ingen toppgevinst i Eurojackpot i går heller, så stemningen er noe trykket. Derimot er spenningen på topp i forhold til å sikre seg returbilletter i LH F, så merker at det er vanskelige 85 minutter nå.
God morgen fra hjemmekontoret. Meldt regn i dag, så da gidder jeg ikke gå ut. Hadde en tante som var flyvertinne hos Pan Am. Tror det var litt mer glamorøst enn å være flyvertinne i dag. Ha en fin en!
God morgen fra Sølvbyen. Grått og litt vått, holder oss innendørs en stund til. Første tur med rutefly var en SAS Metropolitan på strekningen Kirkenes-Banak-Alta-Tromsø. Lite servering, men veldig spennende og i forhold til dagens ruter var det lavtflyging hele veien. Ha en fin onsdag, alle IF-ere!
God morgen fra kontoret i nordvest. Småyrete ute, men grei temperatur. Blir kino og den nye Alien filmen i dag.
God morgen fra hjemmekontoret før jeg skal bevege meg mot det fysiske kontoret etter noen møter herfra. Hverdagen traff meg hardt i trynet etter fire ukers ferie. Ting står ikke stille på jobben akkurat, det er full action fra dag 1 og de neste ukene blir hektiske. Det er bare å bite tenna sammen og holde seg fast, satser på at det blir gøy. Neste utenlandstur er hele 20 dager unna, men hvem teller?
God morgen fra godstolen. En tim med kunnskapsformidling straks også mer jobb utover. Hverdagen er tilbake altså. Hvor skal jeg bo i Puerto Vallarta? Hotell forslag?
Har bodd i en grusomt stor villa som ble brukt til noen scener i Narcos Mexico. Flott utsikt, hyggelig sted og ansatte. Gir også litt Paradise Hotell-følelse når du booker hele greia og er der med en gjeng du kjenner godt fra før. villamia.com Byen i seg selv fikk jeg et litt under middels inntrykk av. Ikke verdens mest sjarmerende sted, mye turisme og mange litt pågående gateselgere og andre som skal livnære seg av turister. Det ligger en del store resorts nedover langs kyststripen, og da blir du fort litt avhengig av taxi for å komme deg rundt, men flott utsikt. Lokalbussen kommer sporadisk og funker også fjell, men mindre forutsigbarhet. Hvis du vil avgårde til noe ekstra gøy og annerledes er San Pancho og Sayulita veldig sjarmerende byer. Kommer deg dit med lokalbusser og sikkert ikke altfor dyrt med en taxi heller, og det er helt annen stemning der. Mer avslappet, litt døsig surfeby men litt gentrifisert og ryddig. Hvis det klaffer pleier det å være en surfe- og musikkfestival der i januar/februar som lager liv og røre.
I dag er familie-SFO åpen! Det er møkkavær ute og umulig å gå tur så da må morfar (som er alene på vakt) finne på noe som fenger 9 og 7 .. Det er et hardt liv
God formiddag fra Grenland. Fremdeles langfri, og ikke fått covid av kona ennå. Skal opp til mutter for noen "vaktmester" oppgaver. Fikk oversatt et SK billettnummer til TK nummer- hjalp ikke. Klarer ikke å få opp setevalg hos tyrkerne. Hverken i app eller nettside. Ingen big deal Ha en handy dag
Tvi tvi, vet hvordan det føles når man finner F tidlig om morgenen og må vente helt til 09. Skikkelig tordenvær her i Danmark i natt så leste at BLL måtte omdirigere to fly og på et annet måtte pax vente 1,5 time på flyet til det var trygt for bakkemannskap å bevege seg utenfor…
Takk for god info. Vi er to og skal ned og smake på det tvilsomme utelivet i zona romantica. San Pancho og Sayulita er nå satt på planen
God ettermiddag frå Sunnfjord. Eldstemann har siste dag i barnehagen i dag. Måndag er han skulegut. Det vert feira med kjøtkakemiddag hjå (beste)mor. I dag er det berre 101 dagar att til neste eleverte flytur! Nattflyging i austerled med EVA. Planlegging av å snu døgnet for å få mest mogleg ut av flyturen er for lengst i gang. Berre planen held.
God sen ettermiddag fra RE10 retning sydover mot OSL. Av alle ting blir det DY hjem til SVG før videre til BGO for overtid i morgen ettermiddag, fint med litt påfyll i reisekassa Ha en flott aften
I tillegg til schedule change og flere dagers arbeid for å fikse det rapportert i egen tråd tikket det inn fra SAS først ny reiserute for en bonusbooking i desember, så uspesifisert e-post om schedule change og så sms om det samme. Setter stor pris på at SAS løste problemet før jeg visste om det, men de to siste kunne de da kanskje droppe. Endringen besto i at de byttet ut fakir LH OSL-FRA og LX FRA-GVA til fordel for senere og direkte OSL-GVA. Da blir det bare 10 timer å henge i Genève. Forsøker SAS å sjalte ut LH og LX? Fikk aldri noen beskjed om at flightene ikke skal gå.
Litt skremsel fra SAS måtte til på ettermiddagen. Sjekket sporenstreks LH som fremdeles bekrefter "Mixed Cabin". Gjelder det kanskje flere?