Onsdagen starter med snøvær og forsinkelser på Flesland. Heldigvis flyr jeg Plus, så har byttet til en tidligere flight, men blir allikevel litt forsinket. SK4137. Cityjet med to høye, stramme øst-europeiske utseende FA's. Minner meg om Ivana Humpalot i filmen The spy who shagged me
God onsdag morgen. Her er miniferien med besøk i Helsinki og Talliinn over. Tallin har svært hyggelige priser på mat og drikke. Digg at du kan gå inn på en butikk og kjøpe med deg en flaske Evian for 1 euro - nesten asia priser. Ellers har jeg opplevd at eks importert kjøtt på rest. omtrent er samme pris som i Norge - en del dyrere enn sist jeg var her(gamlebyn her er nok litt turistfelle også - vakker). Kansellerte sas poeng turen hjem med 12000 poeng - fikk snappet opp et rødnesesete for 400 spenn. Takk Kjos - leve den frie konkurransen. Da kan det i stedet bli en raskere F tur. Ha en flott onsdag reisefolk
God morgen fra loungen på OSL i forbindelse med familietur ned til Miami med SAS. Insideflyer er godt representert hos både min datter og meg God onsdag alle sammen!
God morgen fra FRA. Gullstua på OSL var nesten tom før 06 i dag. Forsinkelse på LH OSL-FRA, måtte plukke ut bagasje for en som ikke møtte, og buss fra flyet til terminal så ble begrenset tid på lounge. Vel ombord i neste maskin, A320 til Sofia. Rad 11, aisle og nødutgang er gull når C ikke er ett alternativ.
Jag får av og til e-mailer fra Tanja'er og Crystal'er og Blossom'er, som av en eller annen grunn er veldig interessert i meg. Jeg har sendt dem noen penger til klær. Det ser ut som de trenger det.......
"SAS Upgrade - you've been upgraded" Slike e-poster liker vi å starte onsdager med, blir artig med MR til LAX på fredag!
God ettermiddag fra Trondheim. 4 årstider her idag, nå venter vi bare på sommern..... Ha en super onsdag
God ettermiddag fra Gull Loungen på OSL. Turen går til AMS via CPH. Fin vår i Oslo, men regner med at våren har kommet mye lengre i AMS.
God ettermiddag fra Oslo. Har blitt enig med meg selv om at jeg dropper Helsinki i helgen, så hvis noen vil ta over en ungdomsbillett førstkommende fredag, hjem søndag, med hhv. SK2702 og SK2705, så er det bare å hyle ut. Får igjen cirka 400 kr i skatter og avgifter (av en billettpris på 540 kr), så for noe i nærheten av den summen er de dine.. Ha en bra en!
God kveld fra Oslo. Etter hele 2 dager på jobb denne uken er jeg i ferd med å pakke kofferten igjen, i morgen venter BA via London til Bilbao og deretter buss til San Sebastian på helgetur med noen kamerater. Kan like 2 dagers arbeidsuke Nyt onsdagen alle sammen!
San sebastian og Bilbao er begge knall. Var der i februar i fjor. Mellom to møter i San S. rakk jeg en tur med funicularen. Det er alltid stas, selv om det var dårlig med servering på toppen i februar (og dårlig med bonuspoeng). Min onsdag gikk med til å montere nye vinduslister i utleieleiligheten i byen. Det ble fint. Ha en fin onsdagskveld. Det er fremdeles et par timer igjen.
Her har ein akkurat blitt onkel igjen Onkel Stuttfeiten sin puls gjekk frå 50 til 150 då den ufødde sin puls gjekk frå 150 til 50 og trigga crash-alarm og haste-keisersnitt. I går snakka eg om at det er kort veg frå himmel til helvete, men vegen frå helvete til himmelen treng ikkje vere lang heller. Det gjekk bra med begge to. Kva slags utvalg fins der i babypresangar på flyplassen eigentleg? Ha ein fin kveld alle sammen!
Gratulerer! En flaske Fernet kanskje? Må starte tidlig. God eftan fra Nor Cal. Her skinner solen etter ett nytt døgn med regn. Småkjølig, men greit. Tok en psykisk pause midt på dagen i dag, tiden ble brukt til å rydde garasjen for å rydde plass til ny bil som snart kommer. Fikk hivd opp flere ting på Craigslist, så nå må de bare komme. Kun 3 spammere fra India så langt som vil ha en oppvaskmaskin og en komfyr sendt via post. :/ Jadda. Ha en flott aften!