Onsdag morgen, fredelig en stund ....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 11. mars 2020.

1. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Sola skinner og jeg er så glad! Det er godt i hovedstaden i dag! Vær appen sier 11 grader nå så da går det den rette veien selv om det nok er lenge til vi når tempen @Eddie47 nyter om dagen. Men men, det er da sol så da skal man ikke klage! Fortsatt ikke noe corona her, hverken i kroppen eller kjøleskapet.

Ha en fantastisk lille lørdag alle sammen! :D

Kristian, Avixlo, Earl and 2 others like this.
  2. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    11,542
    Bonuspoeng:
    183
    Gooood onsdag :) Corona cases og faget rekruttering er det som står på dagsordenen for i dag, artig det :D
    Glad jeg fikk booket ferdig turen til Sri Lanka i går når TG fjernet alle F reiser for januar 2021 idag :O
    Betalte hele 0 poeng og 0 CT for den turen :p:p

Kristian, Avixlo, Earl and 1 other person like this.
  3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,315
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Her vert verdas nest største nynorskkommue godt vaska frå oven. Underskrivne er sendt heim frå jobb ettersom direksjonen har bestemt at folk med luftvegssymptom skal halde seg heime. Då vart det å komme seg heim og avlaste bestemora som passar på arvingen.

Få av tilbodsvarene til Spar fristar for morgondagen. Er det nokon som veit om ein kan få skattefrådrag for is ein et på heimekontor? Det vert litt stusselig å berre handle tannkost og grønnkål.

Kristian, Avixlo, Earl and 2 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,514
    Bonuspoeng:
    293
    Da har vi fått beskjed om å ha hjemmekontor hvis mulig. Så nå blir det kort pendleravstand i morgen.

5. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag!

equinor har stengt ned pga korona :)

hvis noen er i usa så vil jeg gjerne ha gatorade hvis noen kan få tak i! :)

Avixlo liker dette
  6. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra den arktiske hovedstaden
    Her i nord er det foreløpig kun 7 smittende ifølge VG målingen nå som vi har bikka 600 personer som er smittet. Kretslederen min er i karantene da han var på skiferie i Østerrike med familien men tror ikke på at han er smittet.

Min planlagte Italia ferie blir avlyst. Så bør jeg da få refundert den gjennom forsikringen eller satse på slutten av Mai?

Ellers ha en flott Koronafri kveld!
    På fredag skal det flys til Kirkenes

Kristian and holmen like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,868
    Bonuspoeng:
    183
    Varsel om tvungen hjemmekontor frem til påska skal mottas i morgen.
    En grei anledning å fjerne alt som i teorien er unødvendig å ha liggende på pulten hjemme. For hjemme er det langt ifra "clean desk policy", men vet jo aldri når man får bruk for et headset, gammel billeiekvittering, en Raspberry Pi (eller to), forskjellige sensorer, notater fra velforeningen, øloppskrifter... og det finnes til og med et tastatur under der en plass.
    Anyway, gangavstand til jobb da. Får blåse liv i min gamle nespressomaskin og kjøpe kapsler, og jeg er klar!

Ha en flott coronafri hverdag dere :)

8. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,868
    Bonuspoeng:
    183
    I morgen skal det handles på TTT som om det er coronautbrudd med karantene, så skapene og eurobonuskontoen blir fulle. Ikke at man får brukt eurobonus med det første, for det blir stadig vanskeligere å fly, men det er detaljer.

holmen and Avixlo like this.
  9. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra Telemarken!

Her jobber man i prehospitale tjenester, så hjemmekontor og den slags luksus kan man se langt etter.. Forbruket av engangs hansker og munnbind er stort..og økende! Angsten rundt corona er til å ta å føle på plant befolkningen og oppdrag relatert til angst er økende.. Kanskje det kunne vært en idè å få laget en nasjonal resept på angstdempende medisiner, @drsyk ? :D

Turen til Chicago i påska begynner vel også å henge i en tynn tråd, men venter i det lengste med å avbestille :)

10. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,566
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå jobbreise i Bergen, opnar det over fjellet så ber det heim i morgon. Då jobben som så mange andre, innførde heimekontor med umiddelbar virkning frå i dag.
    Ny opptjeningsperiode er ikkje før 1.April. Så då er det vel håp om og fortsette på år 8 mot LTG.
    Og så er det reise til Alaska og ekspedisjon 2.Juni, ein får sjå korleis det er går.

Avixlo, Eddie47 and holmen like this.
  11. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,686
    Bonuspoeng:
    113
    Turen til Chicago ryker nå når det innføres 30 dager "travel ban" fra Europa/Schengen til USA fra helga...
    Slik sett er det nok like greit å legge andre planer allerede nå...

Eddie47 liker dette
  12. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, det blei jo satt en effektiv stopper for den nå! :confused:

Del denne siden