God morgen fra solkysten, her fortsetter vi med blå himmel og solen er på vei opp. Jeg kan bare konstatere at fysioterapeuter er like store «sadister» som kirurger. Av flyrelaterte aktiviteter: Reise til Alicante i slutten av mnd er avbestilt pga smittesituasjonen. Hvis man skal bli syk så tenker jeg det er bedre å være i Norge. Da blir det ingen utenlandsturer i 2021!! Fly til lutefisk i desember er bestilt! Snart diamant: 89 063 POENG til Diamond (Fra min side på sas.no) Ellers holder jeg på å komponere reise til Costa Rica i 2022 .. drømmene er umulig å ta fra meg, selv om mor synes det er dristig å mellomlande i Bogota. Sånn går dagene ..
Onsdag og første september, for meg betyr det nullstilte tellere og ny opptjeningsperiode for EB. Har balansert spend på Saga MC hårfint, kun 247 kr unna å få 10000 statuspoeng som ikke ville betydd noe fra eller til på slutten av forrige periode, men nå kan kortet plukkes frem igjen. Cudos til DNB for å designe en perk på kortet som gjør at en store deler av året må være forsiktig med ikke å bruke det for mye…
Goooooooooooood morgen Her går det mot helg, mentalt, ikke helt i praktisk forstand, en må jo forflytte seg til et kontor, bør vurdere å bli videolege... T-3 The Thief T-8 FRA (andre med avreise den dagen)? T-24 ARN Så er det de andre bookingene som er tippeliga. SIN des. 2021 og DPS sommeren 2022... Ha en super onsdag
God morgen fra Sølvbyen. Sommeren fortsetter ufortrødent, varmt og fint er det. Nesten så en ikke savner Syden. SAS-appen regner visst ikke bonusbilletter inn som ekte reiser. True Traveller står på stedet hvil, til tross for fem turer/10 legs de siste 12 månedene. Er det noe de ønsker å skjule av regnskapsmessige hensyn? I dag presenterer de i hvertfall nytt solid kvartalsunderskudd, og ønsker seg nytt kapitaltilskudd fra Danmark og Sverige. Håper de vil bidra, så jeg kan fortsette med bonusturer Ha en fin dag alle IFere.
God morgen fra hjemmekontoret. Nytraktet kaffe på pulten, kun ett møte i dag, dette blir bra! Helgens tur fikk meg rekvalifisert til gull, så 2022 er nå sikret. Kjekt å ligge litt foran. Ha en flott dag
God morgen fra hjemmekontoret! Har klart å bli skikkelig nedsylta forkjøla, så jeg holder meg hjemme noen dager, av hensyn til mine kolleger. (Har testet meg, og har ikke korona. ) Problemet med at alle plutselig kan jobbe fra hjemmekontor, er at man ikke kan la være å jobbe selv om man har manflu. Jaja. Snart helg?
Fruen og jeg gjorde nettopp denne turen i julen 2017. Fløy via Frankfurt og Barcelona til Bogota. Vi landet der på morgenen og på bakgrunn av tips her fra forumet hadde vi forhåndsbestilt guide som hentet oss og vi hadde sightseeing i Bogota til 17ish på ettermiddagen. Ble kjørt tilbake til flyplassen og fløy videre til San Josè, Cost Rica hvor vi ankom sent pga forsinkelser. Vi skulle fly videre derfra til Liberia dagen etter. Det flyet var innstilt, og det var like greit for det datt jo ned 3 dager senere. Å få leid bil på så kort varsel i juletider var umulig, uansett status, så det ble Uber til Monte Verde og bussferie derfra. Helt konge. Husk dog at skal dere reise med buss der borte, dere MÅ reservere sete! Og husk for all del å friske opp spansken...
God morgen fra Lillestrøm. Her myser man skjevt på flytilbudet i Sør Afrika i desember og undres på om man vil komme seg dit. Det er lov å drømme. Tenk det er september allerede, hvor tiden flyr.
God føremiddag frå Sunnfjord. Eldstemann vakna 0430 i dag, so dagen vert nok lenger enn dei fleste. Middagsvitjing hjå moderen seinare i dag. Ho serverer plukkfiskkaker. Men fyrst skal eg få vaksinedose nummer to og handle litt. Ein kammerat som fekk den hin dagen seier at det kjennest ut som han hadde vore på vodkanachspiel då han vakna dagen etter. Mulig det var den kviterussiske varianten han fekk. No er det sovetid for yngstemann og eg får meg eit stort krus med kaffi.
Hoi fra kontoret i hovedstaden og hei bloggen Plutselig blir det 4 flyturer i en og samme uke neste uke med første jobbtur siden nov 2019, da som nå til TRD. Denne gang med DY siden SK har bestemt seg for at man må fly 6.55 eller 10.55 for å komme seg til TRD Så blir det WF til solbyen neste fredag. MXP/LIN og SFO i desember... vi får nå se da Men satser på å få fatt i billetter til Glimt - Roma i høst slik at man får sett litt italiensk fotball i det minste. Ha det kjekt
God formiddag fra Porsgrunn. Sommeren har ikke gitt seg ennå. Får prøve å komme seg ut i frisk luft. T-19 til Maldivene. Ikke fått den vanlige drittmailen fra SAS med " Important information about your booking", så har ett tynt håp om at det kan gjennomføres. Sa opp helårs reiseforsikring hos Storebrand i går. Har bare betalt uten å sjekke vilkår. De dekker ca ikkenoe hvis du skulle våge deg på utsiden av steinrøysa. Ha en håpefull onsdag.
«God» morgen fra bortekontoret. Bymiljøetaten kan fortelle meg at beboerparkeringen har gått ut, så det bør vel helst fikses før jeg drar hjem fra jobb i dag. I tillegg er det poeng som går ut i familiepoolen så det burde jeg også gjøre noe med.
God morgen, en av de siste dagene med sommer meldes det....håper likevel ikke sommeren tar helt slutt enda, indian summer i september? Ny dag, nye møter og mange timer. Blir spennende fra Ullevål i kveld, har vi en sjanse?
T-19 er meget spenstig, høres ut som en fin fin tur, har du funnet et fint hotell? Den var lite hyggelig. God tur, godt å se deg fly igjen Godt barna er 6 og 8, flere barn, nei takk. Ja snart helg, hvertfall mentalt, god bedring. Gull er kjekt, som kreditt kort mafia er en gull for life før 10 år er opptjent. Desember drømmes det om long haul selv. Time will show. Godt at det er en god morgen da, og ikke bare morn. Snart diamant ja, det var en gang det var mulig å ta long haul biz med SK til HKG... Håper SAS tar seg sammen snart og innfører ruten igjen...
God formiddag fra L1 retning Drammen. Skulle egentlig hatt R10 (sparer noen minutter til Sandvika), men det vil vist ikke VY tillate meg i dag. Jaja, skattepenger … T-2
Då var eg ferdig vaksinert, og ferdig venta. Då spørst det om eg ikkje skal svinse bort på komnunehuset og røyste.
Og DER kom den ja. Må ikke snakkes om- manet frem noe virvar. Fikk tre SMS akkurat. To fra Turkish og en fra SAS. + tilsvarende mail. TK vil flytte frem avgang på retur MLE-IST med 45 min- ok-greit. Så ny SMS- TK vil endre tilbake til originale rutetid??- javel. Prøvde å dummybooke hele turen hos Turkish, og nå sier de at avgang hjem ikke finnes på vår avreisedag. Faen ass.. @drsyk Vi har funnet en Over water suite her: https://www.cinnamonhotels.com/ på Dhonveli Foreløpig ser det ihvertfall ut som vi kommer oss ned..