Onsdag og 3. juledag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travellingalf, 27. des 2017.

1. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra bollebua på Flesland.

Det merkes at det er romjul og mange uerfarne reisende på tur. Loungene er jo også åpne for de med sølvkort, men det har visst ikke de automatiske dørene her fått med seg. Men heldigvis sitter det en hyggelig jente som jobber her som mer enn gjerne slipper folket inn. Var god plass her for en halvtime siden, men nå begynner det virkelig å fylles opp. Men fin og rolig stemning uansett.

Turen hit fra Ålesund forløp uten små eller store hendelser og klokka 0950 går turen videre til Sola med SK4143. Siste etappe i dag er med BHL462 klokka 1515 så det blir noen timer venting i dag...

Ha en fin 3. juledag folkens!

2. thool

thool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,365
    Bonuspoeng:
    93
    Mornings,

Kjørt far til BGO og vært (som vanlig) teknisk support for mor på morgenkvisten. Disse iPadene er ikke så enkle. Litt småbesøk og en treningsøkt nå før jeg vender nesen østover igjen i morgen.

3. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra vaniljekakebua på i Lisboa, også kjent som TAP Premium Lounge!

De portugiserne stapper i seg de små vaniljekakene som om det var gulrøtter. Jeg testet kontraktsloungen (ANA) da jeg fløy med BA for et år siden, nå sitter jeg her på hovedbølet. Varm og kald frokostbuffet tilbys. Helt greit. Det estetiske grepet er ikke helt min greie, med knæsje farger, kontorstoler, etc, men det funker visst for balearene.

Natten tilbragte jeg på Star Inn, et steinkast fra terminalen. Rimelig og moderne med en enkel og velsmakende frokost. Søsterhotell til den mye høyere prisede naboen Tryp. Anbefales om noen er på layover!

Snart avgang til Boston; en av mine favorittbyer i USA. :) Værmeldingen viser fortsatt -18 og sur vind. Hjelp!

Kristian, Earl, ArthurDent and 2 others like this.
  4. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Eg klarar meg lenge med kun sur vind...

Og god (?) morgen! Det vart seint før juletrefesten med @Tore tok slutt i natt. Våkna nettopp med kvae i håret og tømmermenn under håret. Sukk og stønn, men ingenting ein halvliter kaldt vatn ikkje kan kurere. :)

Ha ein fin dag alle sammen!

Travellingalf and ArthurDent like this.
  5. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    God romjul!
    Som @Stuttfeiten nevnte ble det litt sen avslutning på jule(tre)festen, men hyggelig var det!
    Frokost er fortært og om ikke lenge får man komme seg ut..

6. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra vest i havet. Skal ikke fly på noen dager, men skal peile inn en CT tur i dag eller i morgen. Kiwi eller Rarotonga i Biz, for to. Håper det blir mulig å finne noe i påsken. Hvis ikke blir August alternativet. ( selv om det ikke er mulig å få til på CT, lurer/håper jeg på at det blir noen virkelig gode SQ tilbud over nyttår. Skal effektuere turen til BKK jeg kjøpte under forrige salg, ultimo feb. Det begynner jo i det minste å nærme seg). Ha en fortreffelig dag, hver i sær.

Last edited: 27. des 2017
  7. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    God romjul fra Bergen!

Her skal romjulen gå med til å rydde ut huset vi nettopp har tatt over, fra mine besteforeldre..

Og da dukker det jo alltid opp litt godsaker..

For litt siden kom jeg over(og behørig postet bilde her) av et Amenity Kit fra Air Zimbabwe..

I dag har kjøkkenet fått en gjennomgang, og min gamle bestefar sine lange(og tykke) fingre, har vist seg å være svært effektive..

En full skål med bestikk, kanskje ikke så spennende:
    EBC9E3A1-6910-4C78-8E13-E45C83E183DA.jpeg

Men ved nøyere ettersyn, kommer noe morro til syne:

E8695FC3-A718-4AD9-9953-0A20CB37147C.jpeg

Og en annen modell:
    C12B1DFA-52DF-43FC-8C8C-6C12BB865E89.jpeg

Teskje:
    F2F32AA8-4D85-480C-824F-383D0329BB92.jpeg

Glass:
    16B905A2-37D7-4B02-B2D6-BCBEEDC3CFE9.jpeg

Og annen type glass:
    931FB40E-4FBD-47E5-9072-92206119F17D.jpeg

Dette kan jo være kjekt å ha i uthuset om sommeren..

C

Kristian, Travellingalf, DanH and 8 others like this.
  8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God romjulsettermiddag fra vinterlandet og hytta "Husleia" :)
    Sov lenge idag, vært ute på ski i hele dag, nå middag og kald øl ;);)
    Ha en fortsatt god romjulsonsdag :):):)

9. kepiblanc

kepiblanc Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Norwegian er seg selv lik. Sur i baren ved Gate 19 Sola nå.

Mobilapp sier fast track kjøpt, billett lar seg ikke skanne. I tillegg kom fruen som del av family reward opp på FT inkludert. INGEN på jobb der oppe på en utfartsdag. Ned til den ENE personen på jobb for Norwegian 3. juledag i assisted checkin, som etter tid i køen ikke kan gjøre noe uten at det trekkes penger igjen.

Inn i vanlig kø, og mot slutten står en av de pre-senile gamlingene som befolker sikkerhetskontrollen på Sola og gleider folk fra vanlig kø (pga stor kø) inn i slusen for fast track, foran folk som kommer med fast track, og tror han er julenissesnill av det.

Jeg får faen meg fnatt av at slike folk kan stå i lønnet arbeid.
    God jul og god devaluering av produktet. Heia Norwegian.

braathens safe liker dette
  10. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo.
    En fin og rolig dag på jobb i dag hvor det var veldig stille i gangene på kontoret. Det var planen for morgendagen også, men for en liten time siden ringte de fra jobben og hadde fått inn sykdom på noen nattevakter, noe som ikke er veldig enkelt å dekke når de fleste har juleferie... Så da må man stille opp og jobbe tidligvakt istedenfor kontortid i morgen for å få kabalen til å gå opp...
    jaja skal vel gå greit det også for i morgen kveld skal jeg starte årets siste flytur så har jo det å se frem til;)

11. seppma

seppma Reiseglad

Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra United lounge i SFO. Så er denne ferien over fikk oppgradert meg ved innsjekk fra pluss til Business for 35 000 points.

Del denne siden