Onsdag og en innafor start på dagen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av spacecosmos, 29. des 2021.

1. spacecosmos

spacecosmos EBD

Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Thailand. Starter dagen med en plaskeseanse på takterrassen til 137 Pillars Suites and Residences Bangkok.

20211229_103217.jpg

Klokken er blitt 10:50. 31C, sol og varmt som fy! Innafor! :D

Ha en fin dag alle sammen! :)

Flymunda, Earl, NoLimit and 22 others like this.
  2. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,504
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland. To nattskift unnagjort, nå to dager fri.
    Fikk hyggelig mail fra Villa Copenhagen om at tidlig innsjekk og oppgradering er ordnet. Platinum ass:D
    Biff og rødvin i kveld. Må jobbe formiddag i nyttårshelga. Greit nok det.
    Ha en oppgradert dag

Flymunda, Earl, tobeornot999 and 15 others like this.
  3. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret! Var pålogget kl. 07 blank. Slett ikke verst etter noen dager fri, men glad jeg ikke skulle på kontoret i dag. Ingen utpreget morgenfugl ;) Miami venter om 3 uker, men med dagens avisoverskrifter om galopperende smittetall rundt om i verden, er jeg redd det fort kan begynne å spøke for den turen...

Flymunda, Earl, Supersergei and 13 others like this.
  4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra midt i riket. Her skal man i dag motta kjøkken og så blir det byggevirksomhet etterpå.
    Ute blir det varmere ila dagen, så jeg bør nok måke litt og, før snøen blir for tung.

Flymunda, Earl, haifinn and 12 others like this.
  5. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,481
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret i Oslo.

Jentene har lyst å stå på slalåm før skolen begynner igjen, så driver og ser litt på hoteller i nærheten av noen fine bakker.

T-16 til neste utenlandstur. Litt usikker på om det er verdt det med alle restriksjonene og smitteøkninger overalt. Sitter på gjerdet litt til.

6. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hula i Bergen. Dagvakt er ikke så verst i romjula, belysning er dempet og en sitter å sløver og titter på monitorer. Blir middag hos opphavet i eftan. Ellers er temperaturen ute på vei oppover, og godt er det. Det skrives t-27 til den planlagte Thailand turen, men begynne rå bli usikker på hvordan en skal klare å holde seg unna det der hersens viruset.
    Ha en glitters onsdag :)

7. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,577
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret :)

Etter 17 dager på kryss og tvers av Florida var hverdagen tilbake igjen. Vi får se hvor lenge brunfargen holder ;)
    Registrerer at smittetallene i Florida har gått fra gjennomsnittlig 1700 per dag til 27000 der borte fra vi dro. Omtrent samme utvikling var det etter høstferien vår i Tsjekkia :eek:

Ha en fortreffelig dag alle IF-ere :)

Flymunda, Earl, haifinn and 10 others like this.
  8. SayWhat

SayWhat Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Ugh; (God?) morgen frå det Vestlandske.

Litt treig start på dagen for å seie det slik, kjennes litt dagen derpå.

Og det uten at eg drakk noen bobbler, alt eg gjorde var å la ein mann stikke meg i armen.

Får satse på ein rolig dag, med litt lett kontor arbeid.

Nuvel, forhåpenligvis blir det ein bedre dag videre.

Flymunda, Earl, haifinn and 11 others like this.
  9. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!
    En god del kopper med kaffe og frokost er allerede fortært. Var en tur innom hyttetomten og fikk måket av det verste. Er meldt pluss grader så naturen vil nok hjelpe med siste rest. En uke til oppstart :)

IMG_20211228_114122.jpg

10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,552
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra godstolen.
    Første feriedag nå og har fri tom søndag.
    Starter med en covidtest i dag, har fått flere symptomer, milde riktignok, men nok til å ta en sjekk. Får bare ta livet helt med ro de beste dagene, herlig det.

Ha en flott dag!

Flymunda, Earl, haifinn and 10 others like this.
  11. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,221
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det vestlandske! Temperaturen vaker rundt null, og det er meldt normalt vintervær i dagene fremover mot nyttår (dvs 7 grader pluss)
    Teller på knappene om NY/Florida i vinterferien kan gjennomføres. @Maggie sine smittetall frister ikke akkurat. Imens sjekkes diverse hotell, og jammen fant jeg ikke en medium size leiebil i MCO som ikke kosta skjorta. Må jo bare bestilles før noen oppdager feilen… Men først, mer kaffe!!!

Flymunda, Earl, RoadKing and 10 others like this.
  12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra en overaskende travel jobb.

T-17 til Mexico.

jeg har ikke tenkt til å bekymre meg. Jeg skal avgårde:)

T-30 til hurramegrundt i Europa, mer skeptisk til den:)

Flymunda, Earl, tobeornot999 and 10 others like this.
  13. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    God (?) føremiddag frå Sunnfjord. Her sit eg i telefonen og ventar på svar frå SAS sin kompanjongbillettelefon. Forventa ventetid er minst ein time. Godt moderen er på veg for å sjå litt etter avkommet, sidan madammen skal på handling.

Blir det svar å få snart? Vert det ein svenske og er han i so fall hjelpsam? Klarar han å gjere einvegsbiletten til MNL til Open Jaw MNL/TPE? Eller skal ein oppleve at 2020-CTen døyr i romjula? Spenninga står i taket her. Godt det er ein dag i morgon om det skulle skjere seg i dag.

Flymunda, Earl, RoadKing and 9 others like this.
  14. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    Fekk svar etter ca 1t49min. Det gjekk kjapt, og no er den send til «Jurobonusavdelningen» for berekning av skattar og avgifter. Får håpe Hr. Svensson ringer attende snart.

Flymunda, Earl, RoadKing and 7 others like this.
  15. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo.

Man kom seg hjem med airBaltic fra BGO igår, etter en times forsinkelse. Og når man kom til OSL og parkering på Molelven-piren, så var det noe feil med trappa - så en ble sittende ombord ett kvarter ekstra. Før de fant ut man kunne bruke utgangen bak. Måtte den piren bli jevnet med jorden, er jo en full treningsøkt derifra og bort til togene. ..

Utover det så håper jeg det skjer minst mulig idag..

Ha en bedre onsdag

Flymunda, Earl, tobeornot999 and 8 others like this.
  16. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,779
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra landsbygda.
    Her har noen måkt snø, så jeg slipper. Så da kan jeg bruke tid til å rydde litt inne, samt å se på Narcos. (Mer Narcos enn rydding egentlig, det er ikke SÅ gøy å rydde) Blir vel en tur på dynga snart også, det er mye ræl som vi må kvitte oss med. De brukbare tingene gis bort eller selges på "Kjøp og salg der du bor" på Facebook.

Prøver også å rydde litt i fly-bookingene mine, men SAS.no er ikke så medgjørlig akkurat nå. Jeg kommer ikke inn på noen av bookingene. Så da får det bli en annen dag. Må også vurdere hva som blir noe av, av alle disse reisene som er booket fremover. Misliker å måtte avbestille reiser jeg har gledet meg til.

Ha en fin onsdag, alle sammen!

Flymunda, Earl, Upsaker and 6 others like this.
  17. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,514
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten i dag .. !
    Egentlig er det bra vær i dag, fyr i peisen både ute og inne. Bålpannen er klar for grilling av pølser og de små 4 og 7 år koser seg i 12 mm snø ..
    Dagen i dag har hittil har innholdt kommunikasjon med datter (42) på OSL før SK907 til EWR:
    1t40 kø for dokumentkontroll
    + 20 min til passkontroll
    + 1t4 min til boarding completed
    + 55 min til de tok av .. 13:09
    3F2B61E0-3ED2-4D9C-8592-F574F148FD87.jpeg

Flymunda, Earl, holmen and 6 others like this.
  18. Supersergei

Supersergei Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    721
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig langtur igjen...med UA fra BRU til EWR...ikke spesielt spennende meny (smakte bedre enn det ser ut) og fraværende crew. Spurte om en øl, og fikk beskjed om "dont forget to put your mask on between the zips"...ølen ble deretter satt på bordet...ikke noe "værsågod" her nei haha...jaja er på tur ihvertfall.

Flymunda, SayWhat, Earl and 4 others like this.
  19. espenlampe

espenlampe Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    298
    Bonuspoeng:
    63
    Flott at det ikke var lengere kø :) Er nå på 1t 22min, og får vel forhåpentligvis svar før de stenger?

Eddie47 liker dette
  20. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Her har man fortsatt fri, pålagt å bruke opp fleksitid nå i romjulen, og det føles egentlig ganske godt å ha lang juleferie. Høres på en måte så lenge til når jeg tenker over at jeg ikke skal på jobb før neste år, men samtidig så er det jo bare 5 dager til...
    Uansett skal juleferien nytes noen dager til, så nå er det tid for kaffe og kaker ;)

Nyt kvelden folkens :)

spacecosmos, Flymunda, holmen and 4 others like this.

Del denne siden