Det er allerede onsdag og ny reisedag. Det blir SK984 idag. Fast track på HND er kjekt å ha når vanlig kø er på en halv time. Sitter nå på ANA lounge og nyter frokost.
God morgen fra 10400. Ble en fin tur hit i går med bolaget sin rute 973 i betalt PLUS cabin. Flott tur og fikk jaggu sovet en skvett også før vi parkerte på den nye terminalen så da kan en jo håpe på retur derfra også. Nå nytes en kopp kaffe hjemme før en skal bevege seg ut. Ha en nydelig onsdag forumister
God morgen fra terrassen, godt vær i dag også! Ble vekket av en elektriker kl 07:04 som lurte på om vi hadde strøm? klokken 7 sover man når det er ferie! Vi var uten strøm noen timer i går ettermiddag… og det ble fixet av en annen elektriker mens vi var i Loungen og drakk malariaforebyggende medisiner Godt det er helg
God morgen fra AMS. Natten har blitt tilbrakt på et bøttekott av et rom på Mercure transithotell. Ikke engang et vindu her, gitt. Litt av en overgang etter bra hoteller i Bangkok, og en svært behagelig reise hit med EVA i går. Jaja, kan trygt si at man har landet. Nå tusler man snart bort til *A-lounge, for litt frokost og kaffe. Satser på at SK822 rekker hjem før Ingunn setter inn. Ha en feiende flott lille lørdag!
God morgen fra hjemmekontoret. Rolig dag i dag, etter at alle skulle ha tak i meg i går. Ingen flytur på en stund, dessverre, men kanskje det blir en storbytur i helgen? Ha en fin en!
God morgen fra Dublin. Hjemreisedag, blir å pakke om for ny tur i morgen tidlig. LH via FRA, håper det går greit selv om det er dagen før streiken Edit; det er mye jeg ikke forstår, en av tingene er at folk klarer å komme seg til flyplassen og å sjekke inn bagasje men ikke å komme seg ombord på flyet(ser bort fra medisinske tilfeller). Venter altså på at bags skal plukkes av.
God morgon frå austkanten i hovudstaden! Himmelen er blå og planlegging av interkontinental reise pågår. Diverre må sjefen narrast til å tru at eg fortener løn... Ha ein fin onsdag, folkens!
God morgen fra Stavanger. Snek meg avgårde tidligere enn planlagt tilkontoret for å gi litt fleksibilitet til å dra tidligere hjem til Oslo, om det blir mye vind og fare for forsinkelser, så får vi se. Ikke gira på å sitte stuck på Sola halve kvelden. Ha en solid en!
God morgen fra Oslo. Prøver på nytt å komme meg hjem til Evenes, etter et mislykket forsøk i går med for mye vind og en mellomlanding i Bodø med påfølgende retur til Oslo. Dette resulterte i et ufrivillig opphold på Gardermoen før vi på ny prøver å gjøre et forsøk. Norwegian har greid å opprettholde flyvingene sine disse dagene, men SAS har altså ikke det.
God morgen fra Praslin! Vi har kommet oss inn på et fint rom på Le Duc De Praslin og her venter 6 dager med strandliv, avslapping og utforsking av øyene i nærheten. Solnedgangen på Mahe i går kan man heller ikke klage på. Ha en fin flydag!
God ettermiddag fra Nha Trang! Etter noen dager på Vinpearl Island så er det plutselig tilbake til folk,støy,trafikk og "kaos". Kaos er bra heldigvis noen dager igjen, for strandlivet er ikke å forakte nå må man snart gjøre som @Eddie47 og finne noe malariamedisin! Har hørt det skal være bra mot mygg generelt Ha en fin onsdag
Wow- her må det komme et reisebrev Har to turer på gang til SEZ. Første tur går til La Digue. Andre tur er åpen..så skriv gjerne litt om øya/hotellet
Ja tenkte å snekre sammen en liten rapport når jeg er hjemme. Er for glad i ferielivet til at jeg klarer live reisebrev som andre her Men vi har allerede rukket å oppleve mye, og har flere ekskursjoner på planen så litt nyttig info kan det sikkert bli! Kan hvertfall rapportere at stranda ved Le duc er kritthvit og diger når det er lavvann!