Onsdag og reisedag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av bombusfervidus, 30. jan 2024.

1. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    Schengen og apron i FRA, da er det kjekt med HON og bilservice. Rimelig sikkert på at jeg var på FCT før første bussen gikk mot terminalen.

Kjapp matbit på ganske så full FCT;

IMG_5024.jpeg

Bil ut til flyet igjen, sikret meg plass i hattehylla så nå kan egentlig resten av pax komme;
    IMG_5025.jpeg

EndreD, Flymunda, haifinn and 10 others like this.
  2. Bonusduk

Bonusduk Bonus jeger

Likes mottatt:
    1,407
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag fra Ålesund.! 1815 til OSL selvsagt kansellert pga stormen som allerede er godt i gang..! Ble slengt inn på SK1321(?) som straks skal prøve å ta av..

Ikke mer enn 16m/sek og 24-26 i kastene her nå, så dette her blir spennende
    image.jpg

EndreD, Flymunda, haifinn and 6 others like this.
  3. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Akkurat kommet meg hjem etter en arbeidsdag på Solkysten, som ikke bød på sol, men derimot regn og heftig vind.

SAS hadde innstilt alle fly i alle retninger i ettermiddag. Norwegian fløy, men kun 1 av 6 fly som forsøkte å lande kom ned mens jeg satt på Flesland, mens Widerøe virket å fly nesten som normalt, selvfølgelig litt forsinket, men ruslet og gikk den ene Dashen etter den andre. Hadde litt flaks at mitt fly var eneste DY maskin som landet så vi kom oss avgårde til OSL, litt over 1 time forsinket. På rullebanen ble vi slengt sidelengs hit og dit og like etter take-off ikke vi lynnedslag i vingen så var litt av en heftig avreise. Første gang jeg har opplevd lynnedslag i maskinen mens jeg har fløyet, smalt godt gitt... men alt ok og vi kom oss vel til OSL.
    Godt å slappe av i egen sofa nå :)

Kristian, EndreD, Flymunda and 5 others like this.
  4. GisleH

GisleH Lifetime EBG

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    3
    Seychellene er en av mine favoritter også. Hadde seilbåt (katamaran) der i 8 år fra 2001 og giftet meg med kona på La Digue i 2003.

Anbefaler å gå den 14 km lange runden rundt La Digue. Ikke vei helt rundt, men du finner fram gjennom jungelen selv om stien blir litt røff et par kilometer. Gode sko er viktig for å forsere en del av stien hvor det er skarpe steiner. Går du rundt øya med klokka er det ekstra herlig å komme fram til Caiman Beach Bar hvor du nå kan bade og kjøpe forfriskninger før du går videre på naturstien over til Grand Anse. Bar var det ikke der da jeg tok turen første gang for 22 år siden.

Leide en katamaran sammen med tre venner på Praslin i 2022. På den turen hadde jeg med drone og ble godt fornøyd med filmingen fra Anse Lazio (Praslin), Grand Anse (La Digue) og Anse Source d’Argent (La Digue). Rå strender alle sammen.

5. GisleH

GisleH Lifetime EBG

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    3
    Prøvde å dele linken til Seychellene-filmen min, men må ha flere poster før det er lov …

6. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Flere som står i kø inn til SAS loungen på Gardemoen? Joke… :eek:

IMG_8092.jpeg

Spielhaug and NoLimit like this.

Del denne siden