Onsdag, og VM spill! :D

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av DJasko, 01. april 2026 kl 01:13.

1. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,263
    Bonuspoeng:
    113
    Har du sett på maken!

FB_IMG_1774998747343.jpg

Bosnia kvalifiserte seg til VM. Ser ut som bookingen jeg gjorde for par måneder siden til YYZ kommer til å bli brukt! Helt nydelig altså. Ikke til å tro!

FB_IMG_1774998741119.jpg

Muligens det blir et hooligan reisebrev fra den turen. Blir deilig med både Bosnia og Norge i VM!

Jeg klarer ikke å sovne med det første! Dermed ble det starten på dagens tråd!

God onsdag til dere alle!

Flymunda and avis like this.
  2. avis

avis Senior Medlem

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    28
    DRAGONS ARE COMING

3. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,737
    Bonuspoeng:
    183
    God et eller annet fra Abidjan hvor akkurat landet med AF. Fin tur fra CDG. AF crewene er bra og de små kamskjellene er gode til middag. (Bilde fra en tidligere tur, så feil bord, men samme rett)
    IMG_7050.jpeg
    Pursher som passet på meg, men alle er bra, selv om man ikke snakker et kvekk fransk. E-visum som så ordnes inn i passet ved ankomst gikk egentlig ganske fort (var førstemann i køen). Min hotel shuttle kjørte forbi AF-crewet sin hotelshuttle de 500 meterne til Radisson, som ga en suite. Klarte å sovne på slutten (landing litt forsinket lokal tid 23.30, som er 01.30 Norge tid), så får satse på at nattesøvnen ikke gikk skeis. (Bilde med litt zoom fra hotellet)
    IMG_7551.jpeg

Del denne siden