God dag fra Maldivene. Frokost unnagjort. Fått to gode solsenger, smørt inn skroget med faktor 30. 28 gr, bare sol og bris her. Skal straks jobbe litt med væskebalansen. Flyr hjem til lørdag. EF sier under halvfull biz kabin Ha en luxen onsdag.
Nyt dagen @haifinn og alle andre som er på tur i sola. Min gamle mor skal melde seg ut av Evo fitness. Det er omtrent så spennende som dagen blir Men først er det kaffe, det er jobb og det er varslet muligheter for hyggelige kolleger også.
Det der så digg ut @haifinn! Her startet dagen 0100 når jeg ble vekt av en katt i senga... største problemet er at jeg HAR IKKE KATT og det var TO som løp rundt Ha en fin dag folkens! Håpere dere har hatt en bedre natt en meg.
God morgen! Regnet er tilbake, og skal bli her en stund, ifølge yr. I dag skal jeg teste et (for meg) nytt Choice-hotell, det er jo litt spennende i disse dager uten så mye reising. På lørdag skal jeg faktisk teste enda ett. Ha en finfin lillelørdag!
God morgen fra Sølvbyen. Vått og grått, og verre skal det visst bli. Stor kontrast fra i går. Dagens oppgave er å finne en butikk som selger lammeskank. Det er ikke så enkelt, her i Vikens ytterkant. Selv om det var mye råvarer rundt hytten i sommer. Mulig vi må utvide prosjektet til en Harrytur. Ha en fin og velsmakende dag!
God morgen fra Toulouse. Frokosten på vei ned og klart for en spennende dag på Airbusfabrikken om litt.
God morgen fra Viken T-1 Sumo med meget godt selskap T-2 Sawan med bobler T-3 NCC Hotel Christiania Teater upgrade suite, restaurant Teatro står for maten MR ble booket med en pen sum status poeng, på vei mot EBD i neste validerings periode Ha en fin fin onsdag.
Du er ikke alene @Berlioz ! Tipper det er en stor gjeng misunnelige IF’ere som lett hadde blitt med på omvisning der!
God morgen fra Sandefjord. T-2 Toronto. Sliter med å få endret OSL-ARN-LHR til OSL-WAW-LHR med LO C. SAS vil faktisk ikke finne flightene. Litt spesielt syns jeg. Får prøve igjen. Korona-test i kommunen booket for i ettermiddag. Tenker jeg skal gjøre et forsøk på at den er nok for å komme inn i Canada. Ny solen @haifinn og lykke til med kattene @oddA
God morgen fra bykontoret. Bare en drøy uke igjen før jeg tester Air Canada sin business class, om alt går etter planen da. Har allerede avbestilt backupturen til Barcelona, så jeg har tro på dette går fint. Det som ikke går fint er at jeg også fant ut at en annen bestilling, i januar, har fått et leg kansellert og ifølge den nye tidsplanen skal jeg både være på et fly fra OSL-FRA og TRD-OSL samtidig! TRD-OSL starter ca en time senere enn OSL-FRA. Men det er for såvidt greit, for da har jeg en anledning å booke om. Dette er en CT-booking fra 2019, som egentlig skulle ha tatt oss til Singapore, flyttet til Tokyo, så flyttet til Malta i håp om at det skulle gå, men nei, covid hadde ikke sluppet taket enda. Men nå er det altså en anledning å kanskje få litt mer nytte av denne gamle traveren og finne en destinasjon som er enda litt mer spennende enn Malta. Ha en flott dag!
Guten morgen fraueleins und herren. Rapporterer fra sentrumskontoret, og det er lite å rapportere. Oppholdsvær enn så lenge. Prøver å få kontakt med hotell i Cancun, det er jo tydeligvis lettere sagt enn gjort. Hvor ble det av det gode gamle servicenivået? Eller må man østover for å få det skikkelig?
Da blir det fest da, fruen og barna ankommer først, så må en se om overlever legevakten på Blærum og rekker å komme i tide for å si hei . Skal vi bytte? Dette så ut som paradis. Kjøp deg en hund Bilder ja takk Kjenner godt til den harry turen, OSL-ARN Vi håper at du får det til. Agent rullering. Uten kaffe`n så går ikke dagen rundt. Har de ikke telefon linje der borte
De har telefon, fikk inn en samtale, nummer en i køen, et minutt å vente. Så gikk automaten i loop noen ganger og etter 20 minutter var jeg fortsatt nummer 1 men da var ventetiden gradvis gått opp til 9 minutter, etter en halvtime ga jeg opp.
Minnes Russisk servicenivå på midten ut 90 tallet. Skikkelig er ikke ordet jeg ville brukt Men Cancún blir nok bra. Bare noen på hotellet leser e-post.
God formiddag fra hjemmekontoret Begivenhetsrik morgen på Drammen ØNH. Guttungen klarte å putte en perlelignende sak i øret i går ettermiddag. 3 timer på legevakten i går kveld løste ikke problemet, men i Drammen hadde de en fin støvsuger som fikset det hele på max 5 sek. Ja ja, håper han har lært nå For øvrig booket MR og har utsikter til å beholde EBD på rekordtid i opptjeningsperioden. Hva skal man da gjøre? Begynne å fly fordi det er nyttig og man faktisk skal et sted??