God morgen på vei OSL - EVE. Ser ikke ut til at det er WiFi ombord, så får ikke sjekket ut ombordtilbud på flybilletter. På den positive siden er det ekstra ekstra beinplass på dette flyet. Aldri vært borti denne luken på første rad før. God sommer! K
God morgon frå Aust-Finnmark! Her har det vore så kokheitt i natt at pandionloungen har operert med lufting à la 'hotell gjennomtrekk'. Tosifra temperatur midt på lyse natta, kva er det?? Elles kan det jo bli spennande å sjå kor 'strålande' dei neste dagane blir... Ikkje for det, å bli sjølvlysande er jo ein fordel når mørketida kjem... Det er svært mange dagar til neste flytur og endå lenger til ein flytur som tar meg ut av kongeriket, men heldigvis er det mange fine reisebrev her inne Ha ein fin-fin dag, folkens!
God morgen fra Sandefjord. Noen timer med søvn og idag står det ikke veldig mye på programmet bortsett fra å hente bestemor som har vært i Tyrkia og å dra på kino for å se den nye Spider-man filmen. Nå er det forsåvidt kun 11 dager til neste gang jeg skal ut å fly og da med Ryanair Blir interessant å prøve Men før den tid får folk ha en God onsdag
God føremiddag frå Sunnfjord. Etter nattas poengoverføring frå SASMC har eg no nok poeng til at heile banden kan reise bissniss til Asia i vinter. Eg skal sogar har tent 350k poeng siste 12 månader. Kjenner meg nesten litt @holmen. Dessverre fann ikkje den lite engasjerte svensken eg snakka med i dag tidleg bissnissbillettar SIN-MNL med SQ. Han fann forresten heller ikkje SK-bissniss mellom LHR og SIN heller... Vi får heller spele litt agentrullett når sola ikkje vil skine utomhus.
#Digital Nomade God morgen Nå er jeg ferdig med å skrive søknad til Extra Stiftelsen, så den kopien sendt til ledelsen til organisasjonen som har gitt meg oppdraget for godkjenning. Så nå er jeg i gang med neste oppgave, å lage ett økonomikurs som skal være en del av ettervernet til enkelte rusbehandlinginstutisjoner. Målet med kurset er for brukerne å se mulighetene som byr seg om de lærer å spare riktig slik at også noen av de kan slappe av ved ett basseng som dette. Siden vaskehjelpa ville rense bolet var det på tide med en liten pause ved bassenget først
God morgen fra +8 og regn på solkysten .. En liten gutt på 2 år hoster og har feber .. da trår morfar til slik at morfar blir forkjølet akkurat i det han setter seg på flyet til Tour de France .. Forøvrig tror jeg at jeg får mer av TdF på TV2 ..
God morgen fra Trondheim Da er man frisk nok til å være på jobb, selv om det henger litt i kroppen enda etter to dager med tømming.... Satser på litt rolig ettermiddag.... Ha en flott onsdag
God kveld fra Malta. Det ble en titt i loungen hos Intercontinental i dag også. Champagnen denne uka er Mumm, må si den faller i smak.
På vei hjem fra jobb i ettermiddag duret det godt over hustaket her på Haslum. Måtte inn å sjekke, og konstaterte at denne gamle travern var ute å fløy. Jobbet en del år på militær side på Gardermoen, og da var disse jevnlige innom, samt AN-124 og IL-76. Var ofte innom i cockpit med værdata etc. Og der satt pilotene med det jeg forbinder med kosmonaut-luer med integrerte headset anno 1969. Alltid glad jeg ikke skulle være med videre..
I dag var det havfiske på programmet. Hadde håpet på en skikkelig sværing. Dårlig med det, men litt napp ble det. Fikk sett en del delfiner og månen og skuldrene er farget lett rosa.
God kveld! I dag har jeg virkelig kjørt amex'n varm med kjøp! Alt må fikses før bryllup opp/ned og frem tilbake. Thai har enda ikke åpnet F til SAS på flygingen fra BKK-NRT begynner bli close nå, kanskje jeg ikke får noe F til Tokyo, bare tilbake..
God kveld frå Sunnfjord. Det ordna seg med businessbillettar for heile familien @Sunnfjordingen (inkludert svigermor) i desember. Eg sat og glisa i bilen heile vegen heim frå jobb. Dette vert bra greier.