God morgen fra et snedekt og hvit Oslo. Utrolig hvor lyst alt plutselig ble Kanskje pilotene kan starte spillet sitt igjen? Ha en fin onsdag alle bonusnisser
God morgen fra godstolen. Kaffe i koppen, mens jeg venter på at bilen skal varme seg opp. I dag skal sikkert hele Norge ut og kjøre etter to dager med hjemmekontor, så da velger jeg bakveien, så jeg slipper å stå i kø. (Forhåpentligvis) Venter (u)tålmodig på at SAS skal slippe noen billetter som jeg har lyst på. Håper ikke jeg venter forgjeves. Er det noen som har erfaring med Radisson på Viatrumf i det siste? Får man Trumf om man booker hos Radisson som Radisson rewards medlem? Skal sikkert bruke litt tid i dag på å drømme meg bort til varmere destinasjoner.. LA nærmer seg, der er det litt FOR varmt enkelte steder nå.. Ha en fin en!
God tidlig ettermiddag fra Rangali, i dag blir det en rolig dag i stillesonen. Dog ikke så stille når sjøflyene ankommer eller drar siden vi er nærme terminalen;
Det er kaldt her .. OG snø! Det er alt for lenge til neste flytur og da må man følge med på andre som flyr, som i dag er datter som skal fly til Shanghai med denne ..
Morn fra sengen i Buenos Aires. i dag feirer vi runddagen til fruen med en privat tur til Tigredeltaen, fulgt av en tango oppvisning med 3-retters middag. Fikk handlet inn litt ekstra klær i går til å ha noe å ha på i dag og satser på at koffertene faktisk ble med på kl701 og ankommer flyplassen om en times tid. Bør kunne rekke frem innen vi skal på middag. Ha en herlig dag!
For de som måtte lure, solkysten er på topp: (met inst) De våteste stasjonene i Norge i fjor var: Gullfjellet i Bergen, Vestland. Det kom 4840,7 mm. Det er 19 prosent mer nedbør enn normalt.
God førmiddag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Her er det 13 kuldegrader, men fint og klart. Og veldig godt å ha tilgong til ved som brenn som berre det i vedomnen. Brenn gjer det jammen i Los Angeles og. Fy og fy. Vi får håpe dei snart får kontroll på fandenskapet.
God formiddag fra Porsgrunn. Et amatørspm: Avbestilte en SAS tur Osl-Boo t/r for to. Tur kosta 37152 poeng og 1154kr. Kun returflyving hadde gullprikk (2x5000p) - ringte inn og en engelskmann sa ok- cancelled. Og la på røret! Fikk tilbake 10.000 poeng Og det var det? Skal jeg ikke få flere poeng tilbake her, og hva med pengene? Noen som vet? Ellers er det lite som skjer, en familietur til Roma med SAS feb/mars er neste. Ha en opplyst dag
Siden utreisen var vanlig billett for poeng, så er det ikke samme avbestillingsregler som for bonusbilletter. Kan ha vært en Smart-billett?
God eftan fra jobben. Noen kom seg på jobb i går og ikke i dag...? Jaja, bra det er noe som heter avspaseringsbank. Da blir det noen timer til som kan tas i sommer, kanskje. Litt mindre T til Cayenne i dag en i går.: Jungelturen er enda ikke bekreftet. Kan ikke frankofile sjekke epost?
God ettermiddag fra kontoret i nord, akkurat sjekket inn for morgendagens tur til AES for å fortsette flytteprosess. Første flytur siden 5.des og bilen min har stått på AES i mellomtiden, spent på hvor nedsnødd den er. T-18 MUC/skiferie Antar tur billett for poeng (ikke bonusbillett) var i Go, da får du bare noen skatter og avgifter igjen. Høres ut som du kanskje slapp unna avbestillingsgebyr da?
God ettermiddag også godt nyttår! Her her at det vært skikkelig pangstart på året med jobbing 24/7. Det belønnet seg heldigvis med submit av årets første app på rekordtid. Vi får se hva våre venner i Apple sier til dette da .. T-19 MIA og Orlando. Der gledes stort men hva har skjedd med været? 9 grader er ikke bra for en som har lovet tskjorte og shorts på gjengen
Kan glede alle som har sittet på kanten av stolen og ventet i spenning. Fikk varsel om billetter i ettermiddag, så jeg fikk booket t/r BOS med SAS som ønsket. Kona ble veldig glad for biz billetter til konferanse, og jeg ble glad for en flytur i appen.