God onsdag fra kontoret i KSA. 38,5 timer til hjemreise, men hvem holder tellinga. Fikk endelig Marriott på tråden og fikk dem til å fikse oppholdene mine, slik at riktig antall poeng og netter kom inn. Tror hun jeg pratet med gjorde en feil, for i stede for å legge til 24 netter, la hun til 48 netter. Det dyttet meg rett opp på Titanium. Tror fortsatt spend-beløpet er feil, men det skal godt gjøres å komme opp på Ambassador, som er neste nivå og toppstatus uansett. Ambassador krever 23KUSD i spend i tillegg til 100 netter. Ha en finfin dag!
God morgen fra kontoret i nordvest. Jeg var 100 % sikker på at det var torsdag i dag så det var jeg som startet feil tråd her. Må få i meg en kaffe snart. Skal ikke skje igjen. Hektisk på jobb da vi har planlagt et litt uheldig styremøte umiddelbart rett etter påske og jeg har ikke noe lyst å sitte her 1.påskedag å jobbe så vil ha alt ferdig før påsken kommer. T-2 til en liten Europareise rundt der jeg skal innom både Sverige, England og Sveits før tilbake på mandag. Skal for øvrig fly Swiss fra LHR til ZRH. Det gledes til å igjen kunne ta en loungesafari på LHR med stjernealliansen!
God onsdag. Avreisedag, først litt hjemmekontor og så tar vi lunsj på Gardermoen. Skal bruke ufattelig lang tid på å fly via-via-via-via til Cape Town, men det var nå sånn det ble denne gang. Blir fin statistikk på Flightradar. En tom koffert med beskyttelse til 12 vinflasker er med, så det blir mange kolli men lite vekt. Verre på vei hjem. Innsjekk i SAS-appen feilet etter at den spurte om adresse for første overnatting i USA, så får ta det i person i skrankene. Ha en solid en!
God formiddag fra hjemmekontoret! Her er det travelt. Møter, to vaskemaskiner som går, pakking, rydding, og fiksing av alt som "må" være ferdig på jobb før påske. Men det betyr også at dagen går fort, og i morgen starter påskeferien. Så det er lys i enden av tunnelen! Har også måttet sende inn et par henvendelser til ViaTrumf, da de bestillingene hos Strawberry jeg måtte etterregistrere i januar alle har kommet inn med feil mengde Trumf. Det tok litt tid å registrere alle, men hva gjør man ikke for litt mer poeng? Ha en fin en!
Morn fra vest! Ikke la sol og blå himmel lure deg, her er det sur vind fra nordvest. Lite reising i kikkerten før sommeren, likså greit med konfirmasjon, 17.mai og helligdager som snart ramler inn.
Det ser jo ut til at de sitter på poengene i månedsvis .... poengene fra Malaysia i november og Los Angeles i januar står på konto hos ViaTrumf ... får vi renter mon tro?
Hilser fra kontorkrakken i Oslo sentrum. Her skulle det gjerne vært torsdag, for da hadde man vært en dag nærmere helg enn man er. Lokalvarselet på yr.no farevarsler om skogbrannfare frem til og med mandag, så da er det vel tryggest å holde seg innendørs. Litt dumt da at man sendes på lunchtokt til vin-pusheren i nabolaget, for å sikre gevinster til et påskelotteri utpå ettermiddagen. Men hey, det er vel en håndterbar mengde risiko... Ha en feiende flott onsdag!
Du har sikker fått kampanjen som går nå fram til 24.April som gir doble netter, sikker på du ikkje var påmeldt den?
God onsdag fra kontoret på Skjervøy Har vært lite aktiv her på en stund, men nå som jeg skal straks ut å reise får jeg være aktiv igjen. Så skal opprette reisebrev for denne gutten skal til Mexico over påsken! SK4433 i dag og i morgen starter reisen 14:40 først til CPH også IAD. Stay tuned i et reisebrev nær deg. Ha en flott onsdag alle sammen Reisebrev - Avixlo reiser på påskeferie til Mexico (Reisebrev nr. 11) | InsideFlyer NO
Ser nå at de doble nettene kommer av en kampanje jeg hadde meldt meg på (doble netter og 1000 bonuspoeng ekstra per natt). Bra timing av den kampanjen.
Vel overstått lunsj! Kommer ikke over samtalen min med agent for to uker siden. Hun som mente at man ikke kunne bestille enveis SAS til USA, og at man minst måtte overnatte fire netter før returen kunne finne sted. I tillegg til den rene SAS-bonusturen min, så ønsket jeg å booke noen SkyTeam-billetter fra BOS til LAX. Jeg fant separat BOS-SFO og SFO-LAX. Tenkte derfor å forsøke og booke den som open-jaw. Når jeg søkte i ST-søket på SFO-LAX fikk jeg opp to flyvninger i Biz med Delta. Disse så ikke agenten. Hun kunne derimot anbefale det eneste hun fikk opp: LAX-CPH-SFO med SAS i Business Dette dukket ikke opp i mitt søk. Greit at jeg er glad i å fly, men jeg tror det hadde blitt litt vel mye - selv for meg. Det var forøvrig en hyggelig poengpris på LAX-CPH-SFO: 30.000 EB.